גבר שנפצע קשה בתאונת דרכים הגיע לבית החולים לקבלת טיפול – אך כאשר הרופאים ביצעו צילומי רנטגן לגופו, הם לא האמינו למראה עיניהם. טומי פולהופפר בן ה-32, הוא עבריין מוכר בפנסילבניה, ארה"ב, שנדרס ככל הנראה במכוון על ידי גורמי פשיעה שניסו לפגוע בו. כאשר פולהופפר נבדק בבית החולים אחרי הדריסה – החלה מהומה ענקית בחדר הניתוח, אחרי שטלפון נייד גנוב נמצא בתוך חור פי הטבעת שלו. 

אחרי שהרדיולוג במקרה של פולהופפר הבין כי מדובר בחפץ גנוב, הוא הזמין מיד את המשטרה המקומית אל בית החולים. כאשר השוטרים הגיעו אל המקום, העבריין החל להשתולל בבית החולים, לצעוק ולאיים על כל הנוכחים. תחילה, הוא קילל את השוטרים וירד עליהם מול הרופאים. הוא צחק על אחד השוטרים על המוצא האסייתי שלו וקרא לו "מחבל מוסלמי" והוסיף בהתרסה: "אל תעמוד ליד החלון, אתה תפוצץ אותו". לאחר מכן, העניינים המשיכו להסתבך אף יותר. 

העבריין החל לנשוך ולשרוט את השוטרים תוך כדי שהוא צועק כי הוא נגוע ב-HIV, כך על פי עיתון החדשות Metro. בנוסף, התובעת בתיק, דניס מורין, סיפרה בבית המשפט כי פולהופפר הוציא מתוך זרועו את צינור האינפוזיה והחל לתת לדם שלו לזרום מתוכו ולהתפשט בחדר, תוך שהוא ממשיך לצעוק "אני חולה באיידס, יש לי HIV תתרחקו ממני".

כאשר השוטרים עצרו את העבריין, הוא טען בחקירה כי הוא אינו זוכר את האירוע וכי הוא סבל מהתמוטטות עצבים שגרמה לו לאבד שליטה. בנוסף, הוא סיפר כי הוא מוסלמי בעצמו, ולכן ההערה הגזענית שהוא העיר לשוטר לא הגיונית לטענתו. עם זאת, פולהופפר הוא עבריין מוכר בעל עבר פלילי עשיר שכולל שלושה סעיפי הטרדה מינית, שבעה סעיפי תקיפת עובדי ציבור, גניבה, נהיגה מסוכנת, החזקת נשק לא חוקי והפרת עונש על תנאי.

עקב האירוע הביזארי, השופט, ג'רמי דון, החליט לגזור על העבריין שלוש שנות מאסר וחייב אותו בתשלום קנס על סך 250 דולר (850 שקלים). אגב, אם נחזור לטלפון שנמצא בתוך פי הטבעת של הגנב – עד זמן כתיבת שורות אלו, בעליו של הטלפון טרם נמצאו.