פרשייה קשה מזעזעת את סינגפור, במסגרתה הבעל רצח את אשתו ההריונית ואת בתו בת הארבע , ולאחר מכן ישן עם הגופות שלהן במשך שבוע. טיאו גים הנג, בן ה-45, חנק את אשתו, צ'ונג פיי שאן בת ה-39, בעזרת מגבת לאחר שהתווכחו על ענייני כספים. בנוסף, הוא רצח את בתם, זי זינג, אחרי שהיא לא הפסיקה לבכות, כך דווח בערוץ החדשות Asian News.

על פי הדיווחים בעיתון Daily Star, פיי שאן העליבה את בעלה מול בתם הקטנה, לפני שהוא חנק אותן במגבת, ולאחר מכן השתמש בידיו כדי לוודא הריגה. הנג הניח את הגופות של אשתו ובתו על המיטה שלו וישן לצידן במשך שבעה לילות. מספר פעמים הבעל ניסה להתאבד כדי "לאחד את המשפחה", אך נכשל בכל ניסיונותיו. 

בני המשפחה לפני הרצח  (צילום: רשתות חברתיות)
בני המשפחה לפני הרצח (צילום: רשתות חברתיות)

גופותיהן של הבנות התגלו כאשר גיסו של הנג הגיע אל ביתם לאחר שאחותו לא השתתפה בחגיגות השנה החדשה הסינית ולא הגיבה להודעותיו ולשיחות הטלפון שלו. כאשר הוא הגיע אל הבית, הנג לא הרשה לו להיכנס, דבר שעורר חשד אצל בן המשפחה, והוא החליט להתקשר למשטרה. כאשר השוטרים הגיעו אל הנכס, הנג היה המום לגלות כי הם מחכים מחוץ לדלת ביתו ומיד סיפר הכל לשוטרים. 

הבעל הרוצח סיפר כי בעבר הוא היה בעל ממון והרוויח משכורת גבוהה כסוכן נכסים מצליח, אך נושא הכספים הפך לויכוח קבוע בבית המשפחה. בנוסף, הוא חשד כי בתו אינה שלו, אחרי שהוא תפס את אשתו בוגדת בו עם גבר אחר, בשנת 2014. לדבריו בבית המשפט, אחרי שהוא איבד את עבודתו וצבר חובות הימורים, הוא התקשה לשלם את חשבונות האשראי ועל הלימודים של בתו. לעומת זאת, התביעה טענה כי הנג שיקר לפסיכיאטר מטעם בית המשפט, כיוון שהוא רצה לזכות באחריות מופחתת בתיק. 

צ'ונג פיי שאן ובתה זי זינג שנרצחו  (צילום: רשתות חברתיות)
צ'ונג פיי שאן ובתה זי זינג שנרצחו (צילום: רשתות חברתיות)

עורכי הדין מטעם ההגנה, בראשם יוג'ין תוראיסינגאם, טענו כי הנג סבל מדיכאון קשה וביקשו מבית המשפט להאשים את הנג בהריגה בלבד, ולא ברצח. השופט, קנאן ראמש, דחה את הצעת ההגנה של הנג וטען כי הוא אינו עומד בקריטריונים להפרעת דיכאון בזמן ההרג. השופט הצביע על כמה גורמים, כולל סגנון ביצוע הרצח והיכולת שלו לשקר אחריו שהעידו עליו, בעיני ראמש, כי הוא "בעל יכולת קוגניטיבית ממולחת". לבסוף, נגזר על הנג את העונש המרבי על רצח בסינגפור – עונש מוות. בנוסף, להנג נרשם סעיף של הריגת העובר שהיה בבטנה של אשתו בזמן הרצח.