אחרי מספר שנות נישואין של בני הזוג ממרכז הארץ, הבעל החל לחשוד שאשתו בוגדת בו, אך הוא לא תיאר לעצמו עם מי, או איך. כאשר החשדות החלו לגבור והבעל החל לשים לב להתנהגות מוזרה מצד אשתו, הוא החליט לשכור חוקר פרטי שיחשוף עבורו את האמת הקשה. "ייתכן שגם בחלומות הכי גרועים שלי לא דמיינתי שאשתי תבגוד בי. גם ששמעתי סיפורים על אנשים אחרים, אמרתי לעצמי – לי זה לא יקרה", אמר הגבר לעורכת דינו איימי בכור-בוני. 

עו"ד בכור-בוני סיפרה כי הבעל הנבגד נכנס אל המשרד שלה מלווה בחוקר הפרטי, שהיה מרוצה מהתוצאה שהביא ללקוח שלו, והקרין בפניהם סרטון במחשב הנייד. בתיעוד שהביא החוקר הפרטי אפשר היה לראות בבירור את האישה וגבר נוסף נוסעים ברכב ועוצרים מחוץ למתחם השכרת חדרים לפי שעה בצפון הארץ. כבר ברכב הקשר בין השניים אינטימי, כך שלא היה ספק כי מדובר בבגידה. כאשר עו"ד שאלה את הבעל האם הוא מזהה את הגבר שנמצא עם אשתו, הוא ענה: "כן זה עורך הדין שלי". 

הבעל המשיך וסיפר: "חשדתי שהיא מסתירה משהו כשהיא החלה ללכת עם הטלפון שלה לכל מקום, אפילו למקלחת, אך באמת לא תיארתי לעצמי שזה הוא. הוא יודע עלי הכל, הוא מייצג את החברה שלה במשך שנים רבות והוא כמו בן בית אצלנו. אחלה גבר, לפחות ככה חשבתי". עו"ד בכור-בוני ביקשה מהבעל לשמור את המידע על הבגידה אצלו ולא לספר לאשתו, והמליצה לו לשמור מולה על קור רוח ולנהל את המשבר ביחסים בצורה שקולה. בנוסף, היא ייעצה לו להגיש את הבקשה ליישוב הסכסוך בבית משפט לענייני משפחה או בבית דין רבני. זאת, כיוון שמי שמגיש ראשון את הבקשה זוכה על פי חוק למספר זכויות על פני אשתו. 

בזמן כתיבת שורות אלו, הבעל עובד יחד עם עורכת דינו במטרה לאסוף כמה שיותר ראיות קבילות על הבגידה. על אף שבימינו בגידה היא אינה עילה לגירושין, הבעל היה נחוש לדרוש גירושין מאשתו עקב גודל העלבון שהרגיש כתוצאה מהבגידה. הבקשה בפני בית הדין כבר הוגשה, ונכון לזמן זה, השניים עובדים על תהליך הגירושין. 

עו''ד איימי בכור-בוני (צילום: ענבל מרמרי)
עו''ד איימי בכור-בוני (צילום: ענבל מרמרי)