צעירה שהחלה לצאת לפני תקופת הקורונה עם בחור שהכירה בבר מקומי, הופתעה לגלות שבן הזוג שלה הוא לא מי שהיא חשבה שהוא. קרינה מזור, שחיה בבריטניה, שמעה בשבוע שעבר כי ממשלת בריטניה הודיעה על סגר נוסף. כתוצאה מכך, היא החליטה לרכוש מתנה משותפת לה ולבן זוגה כדי שיוכלו ליהנות ממנה בזמן שהם סגורים בביתם. אך כאשר היא השתמשה בטלפון שלו כדי לרכוש את המתנה, היא גילתה שבן הזוג שלה הוא מתחזה סדרתי. 

מזור גילתה כי בן זוגה, המכונה סאם, מחזיק פרופיל במספר אתרי היכרויות בהם הוא מתואר כאיש עסקים מצליח בן 30 בשם אלכס. "חשבתי שזו הייתה טעות ואולי מספר הטלפון שלו מקושר לחשבון של מישהו אחר". אך לצערה, בפרופיל ההיכרויות של "אלכס" ישנן תמונות של אורח חיים ראוותני עם שמפניות ונשים יפות לצידו. היא הוסיפה וסיפרה: "כשראיתי שהחשבון מחובר לדואר האלקטרוני שלו, החלטתי לנסות להשתמש בסיסמא שלו כדי להתחבר אליו – הוא אמר לי פעם שהוא משתמש בכל הסיסמאות לכל דבר".

על אף שהיא קיוותה שזה לא יעבוד, מזור הצליחה להיכנס לחשבון שלו ומצאה אין ספור פרופילים מקושרים במגוון פלטפורמות, כאשר כולן עם תמונות ופרטים מחייו של אדם אחר. היא סיפרה כי השניים הכירו בבר מקומי, כשעוד היה אפשר להתחכך בברים צפופים, לפני שהגיעה מגיפת הקורונה והשאירה את כולנו בבתים. הם מצאו חן אחד בעיני השנייה ומהר מאוד משלב הדייטים, הם הפכו לזוג דביק ומאוהב. מזור אף סיפרה כי חבריה לא אהבו את בן הזוג החדש שלה, וטענו כי היא תפגע ממנו בעתיד.

במהלך הסגר בבריטניה, השניים החלו להתקרב ובילו יחד את כל התקופה, כשהם עוברים מהדירה שלו לדירה שלה הלוך ושוב. "פתחנו שגרה של חיים משותפים במהלך הסגר. היינו עובדים בחדרים נפרדים, מכינים ארוחות יחד, צופים בסרטים ויוצאים לריצות בפארק", סיפרה מזור. עם זאת, היא טענה כי בן הזוג שלה נתקל בעבר במספר סיטואציות מוזרות, בהן הוא התנהג בחשאיות עם הטלפון שלו, אך דבר לא יכול היה להכין אותה לרגע בו היא הבינה כי מדובר במתחזה סדרתי

תוך כדי שמזור גילתה את הפרטים המטרידים על בן זוגה, היא נשארה במערכת היחסים איתו והצליחה להגיש גישה אל מספר חשבונות מזויפים שפתח על מנת לדבר עם נשים אחרות. היא הזהירה את הנשים בנוגע לסאם (או שאולי קוראים לו אלכס), וסיפרה להן שהוא מתחזה. אחת הנשים אפילו סיפרה כי הם היו בקשר מקוון כמעט שנתיים ועוד אחת הנשים סיפרה כי הם בקשר חודשיים. יחד, שלושת הנשים עבדו יחד כדי למצוא את זהותם האמיתית של הגברים, שתמונותיהם ושמם נגנבו. כאשר הן מצאו אותם, הן הודיעו להם שיש להם מתחזה ושלושתן ניתקו את הקשר עם הגבר הרמאי.