תמונות מקווינסלנד, אוסטרליה, שהפכו לוויראליות ברשת בימים האחרונים, הדהימו את העולם כאשר אפשר היה לראות בהן גבר עם סכין ענקית תקועה בתוך ראשו. כריסטופר האקר בן ה-38, הידוע גם בשם האקה, הותיר את הרשת בהלם וגרם לרבים לתהות: האם הוא שרד את התקיפה הנוראית? אז יש לנו חדשות, לא רק שהוא שרד - הוא גם חזר לעבוד שלושה ימים בלבד אחרי התקרית הביזארית. 

הצלקת שנותרה כתוצאה מהתקיפה (צילום: רשתות חברתיות)
הצלקת שנותרה כתוצאה מהתקיפה (צילום: רשתות חברתיות)

בראיון לרשת החדשות Daily Voice, האקר סיפר: "זה קרה כשהלכתי ברחוב ופתאום הגיע בחור משום מקום. הרגשת מכה על הראש והתחלתי לרדוף אחריו, ואז הבנתי שיש לי סכין תקועה בצד ימין של הראש לי". בהמשך הוא סיפר כי הוא החל להאט וניסה לשלוף את הסכין מראשו, אך עוברי רוח שראו את התקיפה המזעזעת הרגיעו אותו והזמינו ניידת לטיפול נמרץ

"פשוט התיישבתי וחיכיתי שיגיעו לטפל בי. כשהם הגיעו, עליתי בעצמי לרכב ועדיין יכולתי להתקשר למשפחה שלי ולספר להם שאני בדרך לבית החולים", אמר האקר. הוא סיפר כי כאשר הוא נכנס לבית החולים כולם מסביבו היו בהלם. בבית החולים, הרופאים שלפו את הסכין ועשו ארבעה תפרים בראשו, ובימים אלו הוא צריך לקחת משככי כאבים עד שהחתך העמוק יתאחה.  

כריסטופר האקר אחרי שהסכין הורסה מראשו (צילום: רשתות חברתיות)
כריסטופר האקר אחרי שהסכין הורסה מראשו (צילום: רשתות חברתיות)

שלושה ימים בלבד אחרי התקרית, האקר חזר לעבוד כרגיל במרכז הקניות בעיר בה הוא חי, שם גם התרחשה התקיפה. עם זאת, מה שמדהים עוד יותר, היא העובדה כי לטענתו, הוא ניצל ממוות לפני כמה שנים. בראיון איתו הוא נזכר: "לפני שלוש שנים ירו בי שבע יריות ואמרו לי שהוכרזתי כמת במקום. המשפחה שלי ראתה אותי עם סדין לבן מכוסה על גופי, אך לאחר מכן, קמתי וטופלתי בבית החולים. דובר ה-SAPS, ואן וויק, הודיע כי משטרת מיטשלס חוקרת בימים אלו את האירוע.