טרגדיה נוראית התרחשה במהלך מסיבה בין חברים ברוסיה, במסגרתה שבעה אנשים מתו מהרעלה כאשר הם שתו ג'ל לחיטוי ידיים, אחרי שנגמר כל האלכוהול באירוע. במקרה, שהתרחש ביום חמישי האחרון, תשעה בני אדם הרגישו לא טוב אחרי ששתו את הנוזל המסוכן ושבעה מתוכם מתו. על פי הדיווחים ברשתות התקשורת המקומיות, הנוזל שהכניסו לגופם היה אלכוג'ל מסוג מתנול, שהוא חומר רעיל ביותר שעלול לגרום לעיוורון, הקאות ואף מוות. צפו בדיווח של רשת החדשות Daily News:

השירות הפדרלי לפיקוח בתחום הגנת זכויות היצרן Rosfetterbandzor, דיווח: "נרשמו תשעה מקרי הרעלה של חומר חיטוי, כולל שבעה קטלניים". שלושת הקורבנות הראשונים היו אישה בת 41 ושני גברים בגילאי 27 ו-59, שמתו בבית בו התרחשה המסיבה, בכפר טומטור שביקוטיה שבמדינה. השישה הנוספים הוטסו על ידי מטוס פינוי רפואי אל בית החולים בעיר הבירה האזורית יקוצק. בבוקר יום שישי, שלושה גברים נוספים מתו כתוצאה מההרעלה והבוקר (ראשון) מת הגבר האחרון. 

האלכוג'ל שגרם להרעלה ובעקבותיו מתו שבעה בני אדם  (צילום: צילום מסך יוטיוב)
האלכוג'ל שגרם להרעלה ובעקבותיו מתו שבעה בני אדם (צילום: צילום מסך יוטיוב)

על פי הדיווחים, שניים נוספים נותרו במצב של תרדמת במחלקה לטיפול נמרץ. מרשתות התקשורת ברוסיה עולה כי המקום בו התרחשה המסיבה היא עיר נידחת, הבנויה כולה על עמודים שנחצבו בקרח. כלומר, הטמפרטורות הגיעה בזמן המסיבה למינוס 21 מעלות. הקור ששרר באזור החמיר את השפעת ג'ל האלכוהול על חייהם.