גבר אמיץ נתפס קופץ אל המים ונלחם נגד התנין הטורף כדי להציל גור כלבים מסכן. ריצ'רד וילבנקס שחי בפלורידה, ארה"ב, תועד ברגע מדהים בו הגור המבוהל, שנקרא גונר, נלכד בין מלתעותיו של התנין האימתני. בסרטון, אפשר היה לשמוע את הכלב צווח בייסורים, לפני שוילבנקס זינק באלגנטיות אל תוך הנהר ושחרר אותו מאחיזת התנין. צפו ברגע המדהים בו הגבר נלחם בתנין:

גבר נלחם בתנין כדי להציל את גור הכלבים שלו (צילום: מתוך פייסבוק)

באופן מוזר, אחרי שוילבנקס הצליח לחלץ את הגור הקטן משיניו של התנין, הכלב היה מסוגל לקפוץ ולרוץ מהמקום מבלי שהיה נראה כאילו נפגע קשה. הסרטון, שפורסם לראשונה באינטרנט דרך עמוד חיות הבר בפלורידה והקרן F Stop, הסתיים כאשר הגבר עדיין עומד בתוך המים ומנסה להכניע את התנין. בראיון שנערך עם רשת החדשות CNN, וילבנקס אמר: "הלכנו בסמוך לבריכה והתנין פשוט יצא מהמים כמו טיל. מעולם לא חשבתי שתנין יכול להיות כל כך מהיר". 

וילבנקס סיפר כי הוא לא חשב על עצמו בכלל בתוך הסיטואציה, והוא אף השווה את כלביו לילדיו והעיד כי הוא יסכן הכל עבורם. לבסוף, והגבר סיפר כי הגור הקטן סבל מפצעי נשיכה וכי ידיו ננשכו גם כן. וילבנקס ואשתו, לואיז, אמרו כי אין בכוונתם לבקש מהרשויות להרוג את התנין, שכן לדבריהם, הוא התנהג כמו חיית בר בסביבתו הטבעית. בימים האחרונים, סרטון החילוץ הפך לוויראלי בכל העולם וגרם לגולשים להיות בהלם מקור הרוח והאלגנטיות בה וילבנקס פעל.