סרטון קורע מצחוק התפרסם בימים האחרונים והפך לוויראלי ברשת החברתית טיקטוק, בו אפשר לראות את חתן שניסה לעשות מחווה מיוחדת לכלתו - אך במקום זאת, הוא בעט לה בפרצוף. משתמשת הטיקטוק GaudSquad, שיתפה את הסרטון המצחיק שצולם ביום החתונה הגדול שלהם, העלתה את הפוסט תחת הכיתוב: "איך בעלי הרס לנו את החתונה". צפו בתיעוד הרגע שיפיל אתכם מצחוק:

החתן בעט בפניה של הכלה לעיני האורחים (צילום: מתוך טיקטוק gaudsquad)

בסרטון מיום החתונה שהשתבשה, אפשר לראות את החתן מגיע ללא חולצה ומתחיל לבצע ריקוד סטרפטיז על כלתו, שיושבת במרכז רחבת הריקודים. אז בשלב מסוים, כאשר הבעל ניסה להניף את רגלו מעל ראשה של הכלה, כף הרגל שלו בעטה, שלא במכוון, בראשה של הכלה. אחרי המקרה, החתן נישק מיד את הכלה וברקע, אפשר לשמוע את אמה מתפקעת מצחוק מהסיטואציה. 

בהמשך הסרטון, החתן הוביל את כלתו אל השירותים ועל הסרטון היא כתבה: "אני אולי נראית בסדר, אבל הראש שלי דפק והלכתי לשירותים ובכיתי קצת". מאז, הסרטון הפך לוויראלי וצבר מאות אלפי לייקים ותגובות של הגולשים, שהיו בהלם. עם זאת, הכלה מיהרה להרגיע את עוקביה וסיפרה שלמרות הפציעה, החתונה לא הפכה לאסון מוחלט. היא הסבירה: "אחרי שבכיתי בעלי הרגיש רע בטירוף, אבל זה היה בסדר, כי בסופו של דבר חגגנו עד 8 בבוקר עם כל המשפחה והחברים הכי טובים שלנו".