סרטון בו אפשר לראות גנב שנפל לפתח בור ביוב חשוף, לאחר שניסה לגנוב את המכסה שלו, הפך לוויראלי בכל העולם. האירוע, שצולם בעיר מדלין שמערב קולומביה, תועד על ידי עובר אורח שנכח בסיטואציה. בסרטון אפשר לראות את הנער הצעיר מתקרב אל פתח הביוב ומתחיל להוציא את המכסה ממקומו - מה שקרה אחר כך הפתיע את כולם. צפו בסרטון ששבר את הרשת:

הגבר שניסה לגנוב את מכסה הביוב - נפל לתוכו (צילום: מתוך טוויטר)

בהמשך הסרטון אפשר לראות גבר על אופנוע ששאל אותו מה הוא מתכוון לעשות, אך הגנב התעלם ממנו לחלוטין. לאחר מכן, רואים את הגנב מרים את מכסה המתכת הכבד מעל ראשו, אך בשנייה אחת מאבד שיווי משקל ונופל פנימה אל תוך חור הביוב. ברקע, נשמעו מחיאות הכפיים של התושבים שצפו בסיטואציה מתוך בתיהם. לבסוף, הגנב הרים את עצמו מתוך פתח הביוב, השאיר את המכסה מאחורי והחל לצלוע את דרכו בחזרה הביתה. 

הסרטון, שפורסם ברחבי הרשת, צבר אלפי תגובות של אנשים שצחקו על גורלו של הנער הגנב. אחד כתב: "קארמה יפה", ואחר הוסיף: "זו הסיבה שאני לא גונב שום דבר, שאני לא אעשה לעצמי בושות כמו הבחור הזה". על פי אתר האינטרנט Infobae, גניבת מכסי ביוב, שניתן למכור כגרוטאה, היא בעיה נפוצה בערים רבות בקולומביה. Triple A, החברה שמפעילה את מערכת הביוב במדינה, סיפרה כי במחצית השנה הראשונה של השנה הנוכחית נגנבו 103 מכסי ביוב בעיר מדלין בלבד. כמו כן, בשנת 2019 נגנבו 3,500 כיסויים בעיר בוגוטה ועוד כ-4,500 בעיר איבאג שבמדינה.