אחרי שנחתם הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות, ישראלים רבים החלו לנהור אל עבר המדינה העשירה. אך כדאי שתיזהרו, מתחוללת בימים אלו פרשה שמסעירה את דובאי, במסגרתה נערה בלונדינית מציעה את שירותיה כמעסה, אך במקום זאת, היא מנצלת את הגברים שמגיעים אליה על מנת לגנוב את רכושם

הפרשה החלה לפני כשלושה שבועות, כאשר פורסמו ברשתות החברתיות מודעות בהן נכתב כי צעירה בלונדינית, שאינה תושבת האמירויות, מעניקה את שירותי העיסוי שלה לגברים תמורת 2,000 דריהם (2,000 שקלים). במודעה, שאליה צורפה תמונה של בחורה בלונדינית, שהייתה לכאורה אותה האישה, ונכתב: "בלונדינית יפיפייה מחכה לכם בעיסוי בדירתה". על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, מספר גברים נפגשו עם הנערה לטובת שירותי מין

נערה בלונדינית, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
נערה בלונדינית, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

הגברים שהגיעו אל ביתה של "המעסה הבלונדינית", נדהמו לגלות כי הופיעה מולם בחורה ברונטית שנראתה אחרת לגמרי ממה שהוצג במודעה. "נכנסנו לדירה וראינו בחורה שחומה, ממש לא בלונדינית וממש לא דומה למה שהופיע באינטרנט, שגרם לנו להגיע מלכתחילה", סיפר אחד הגברים למשטרה המקומית. לדבריהם, לפני שהם הספיקו להבין מה קורה והיכן הבחורה המדוברת, קפצו עליהם חבורת גברים ממוצא אפריקאי, שהתנפלו עליהם ושדדו אותם. "הם היו עם סכינים וגנבו לי את הארנק", סיפר גבר נוסף.

על פי החשד, הכנופיה פעלה במשך שבועות ארוכים, כאשר מרבית הגברים שנשדדו כלל לא דיווחו על כך לרשויות, מחשש שיגלו את הסיבה לשמה הם נפגשו עם הבחורה. עם זאת, בשבוע שעבר, גבר כבן 40 הגיע לדירה והותקף על ידי השודדים שגנבו מארנקו עשרות אלפי דריהם. אחרי שהגבר התלונן במשטרה, נפתחה החקירה סביב הנושא. "מיד כשהאישה פתחה לי את הדלת ראיתי שהיא לא בלונדינית, שאלתי אותה מה קורה, ופתאום שלושה גברים קפצו עלי, שדדו לי את הטלפון ואת הארנק וברחו", שיחזר הגבר שהותקף, "הם קשרו אותי בחבלים וסתמו לי את הפה במגבת כדי שלא אצעק לעזרה". בנוסף, הוא סיפר כי גם כרטיסי האשראי שלו נלקחו ממנו והשודדים הכריחו אותו למסור להם את הקוד עבורם. 

אחרי מרדף של המשטרה, שהשיגה תיעוד ממצלמות האבטחה באזור, חלק מהשודדים נעצרו. בצער, נערת הליווי ומספר גברים נוספים הצליחו להימלט, ובימים אלו, המרדף אחרי חבורת הנוכלים בדובאי עדיין נמשכת. אם תכננתם להגיע לדובאי בקרוב – שמרו על עצמכם.