רצף מספרים יוצא דופן נחשף בתוצאות הגרלת הלוטו הלאומית של דרום אפריקה ועורר סערה גדולה במדינה, אחרי ש-20 אנשים זכו בנתח עסיסי מהפרס המיוחל. כחלק מהגרלת ה-PowerBall, שהתקיימה ביום שלישי האחרון, המספרים שיצאו, כמו בהזמנה, היו חמש, שש, שבע, שמונה ותשע, ואילו מספר המזל בהגרלה, כפי שודאי ניחשתם, היה 10. "ברכות לזוכים" - מפעילי ההגרלה הודיעו על תוצאות ההגרלה:

בעקבות התוצאה המדהימה, יש שטענו כי ההגרלה הייתה מזויפת ודרשו לפתוח בחקירה סביב הנושא. על אף שייתכן שהרצף המטורף התרחש כיד הגורל, המקרה הזה הוא נדיר, במיוחד כאשר היו 20 אנשים שונים במדינה שניחשו את הרצף הלא שגרתי. לדברי מארגני ההגרלה, כל אחד מ-20 הזוכים קיבל כ-5.7 מיליון ראנד דרום אפריקאי (כ-1.2 מיליון שקלים). בנוסף להם, כ-79 ממשתפי ההגרלה זכו גם הם כל אחד ב-6,283 ראנד (1,300 שקלים) על כך שניחשו את כל אחד מהמספרים, מלבד מספר המזל. 

הסיכויים לשיווין, שנחשפו בשידור חי בטלוויזיה המקומית, היו שווים כמו בכל תחרות אחרת. אך עם זאת, תחרויות לוטו שבעקבותיהן ישנם מספר זוכים הן נדירות במיוחד, לכן התעורר החשד של הצופים. בציוץ בטוויטר של מפעילי ההגרלה נכתב: "ברכות לעשרים הזוכים הערב בהגרלת ה- PowerBall", והוסיף: "המספרים האלו עשויים להיות בלתי צפויים, אך אנו רואים שחקנים רבים בכל הגרלה שמנחשים את הרצף הזה". 

משתמשי הטוויטר הביעו את דעתם על הציוץ של מפעילי ההגרלה וטענו כי מדובר בתרמית. "אין שום אפשרות שזה היה צירוף מקרים", כתב אחד הגולשים. אחרים קראו לחקור את תוצאות ההגרלה, ובעקבות בקשתם, החברה המייסדת של ההגרלה (NLC) החליטו לבחון את המקרה לדרישת הקהל. דובר החברה, נדיבאהו מאפאלה, אמר כי המקרה ייבדק לעומק וכי החברה תדווח על ממצאים ברגע שיהיו.