זוג נשוי, עם פער של 53 שנים ביניהם, הפך לאחד הדברים המבוקשים ברשת החברתית למבוגרים OnlyFans. אלמדה וגרי הרדוויק נישאו בשנת 2015, שבועיים לאחר שנפגשו בהלוויתו של בנה של אלמדה, רוברט. באותם הימים, גרי היה בן 17 בלבד ואילו אלמדה הייתה בת 71. כיום, חמש שנים לאחר שהכירו, הם החליטו לחשוף את אהבתם לציבור והשיקו את חשבון ה-OnlyFans המשותף שלהם. צפו בסרטון שהעלו הזוג אל עמוד האינסטגרם שלהם:

הרשת החברתית למבוגרים, מאפשרת ליוצרי תוכן, כולל עובדים בתעשיית שירותי המין, ליצור אינטראקציה עם מעריציהם ולהרוויח בזכותם כסף, בזמן שהם מקיימים יחסי מין לעיני המצלמות. לאחר שהשניים פתחו את החשבון המשותף, הם בישרו על כך בעמוד הטוויטר שלהם, שם כתב גרי: "אשתי ואני חדשים באפליקציית ה- OnlyFan. יש בנינו פער של 53 שנים, היא בת 76 ואני בן 23. יש לנו תוכן מפורט לחלוטין ועד עכשיו הגענו ל-10% מהעוקבים שלנו תוך שבוע", תוך שהם צירפו קישור אל העמוד שלהם. הפוסט שהעלה גרי לעמוד הטוויטר המשותף:

השניים מבטיחים לספק בעמוד שלהם "תוכן מפורש/ עירום", תמורת דמי מנוי בסך של 11 דולר ( 35 שקלים) פר חודש. אלמדה וגארי נישאו בטקס שארגנו תוך שישה ימים בלבד והושקעו בו סך הכל 200 דולר (650 שקלים). לאחר הנישואין, השניים עברו לגור יחד בביתה של אלמדה יחד עם אחד מנכדיה, המבוגר בשלוש שנים מבעלה. בראיון שקיימו עם אתר החדשות The Sun, אלמנדה אמרה: "לא חיפשתי גבר צעיר, אבל גרי פשוט הגיע וישר ידעתי שזה זה". 

אלמדה סיפרה כי גרי היה כמו אור בקצה המנהרה עבורה, אחרי שבאותה השנה היא התאלמנה מבעלה ואיבדה את בנה הבכור רוברט, שמת מהתקף לב כשהיה בן 45. בראיון, גרי סיפר כי המשיכה שלו לנשים מבוגרות החלה כבר כשהיה ילד, כאשר בגיל שמונה הוא התאהב במורה שלו. לטענתו, מיד כשהוא פגש את אלמדה הוא לא היסס וניגש אליה וכעבור פחות משבוע השניים כבר החליטו להינשא זה לזו. "אלמדה כל כך צעירה בנשמה שלה כך שהגיל אף פעם לא מפריע לנו ואנחנו לא באמת חושבים על זה. אני רק יודע שאלוהים נענה לתפילותיי ביום שהיה נכנסה לחיי", אמר גרי.