כלב מקסים, מסוג גולדן רטריבר, תועד כשהוא ממתין בסבלנות לבנותיה של בעליו, בזמן שהוא מלווה אותם אל ההסעה לבית הספר, בעיר אמהסרט שבניו יורק. הגור החמוד, בנטלי, הצליח להמיס הגולשים, אחרי שהסרטון ששיתפה בעליו, מליסה ניקסון, הפך לוויראלי בפייסבוק וזכה לאלפי צפיות. לדבריה של ניקסון, בנטלי מלווה את בנותיה, קיילי בת השש ומקנה בת השבע, בכל בוקר ומוודא כי הילדות עולות על האוטובוס בבטחה. צפו בתיעוד המקסים של הגולדן רטריבר, בנטלי:

הגולדן רטיבר הזה מלווה את הבנות של בעליו לבית הספר בכל בוקר (צילום: מתוך פייסבוק)

על הסרטון, שהועלה לפני כשבועיים, ניקסון כתבה: "הגולדן רטריבר שלי, בנטלי, מלווה את הבנות אל האוטובוס בכל בוקר". בראיון שקיימה ניקסון עם אתר החדשות Daily Star, היא סיפרה כי מהיום בראשון בו בנטלי הצטרף אל משפחתם, הוא החל להתלוות אליה בזמן שהיא לקחה את בנותיה אל ההסעה לבית הספר. "החלק הכי מצחיק הוא כאשר בנטלי מתחיל להיות נמרץ ולהשתולל והוא לוקח את המשימה שלו בליווי הבנות ברצינות רבה".

בנטלי, הגולדן רטריבר  (צילום: רשתות חברתיות)
בנטלי, הגולדן רטריבר (צילום: רשתות חברתיות)

בנוסף, ניקסון סיפרה כי גם נהג האוטובוס כבר מכיר את בנטלי הגור והוא נוהג לומר לו שלום בכל בוקר שהם נפגשים. "בנטלי יושב ומסתכל על הבנות בזמן שהן עולות להסעה ולא זז ממקומו עד הוא מוודא שהן יושבות במקומן – ומיד אחרי זה הוא חוזר לעצמו". ניקסון אף סיפרה כי בנטלי לעיתים נוהג ללכת עד לבית הספר על מנת לאסוף את הילדות בסיום יום הלימודים. "כשהוא נכנס, הוא אומר שלום לכל הילדים ומלווה את הבנות בדרך חזרה הביתה", סיפרה האם.