רגע עצוב בבית החולים בפנסילבניה, ארה"ב, בו נאמר לגבר שהוא לא יוכל ללכת שוב לעולם, הפך לרגע מרגש כאשר הוא כרע ברך והציע נישואין לבת זוגו. ברנדון דבונשייר, בן ה-25, נמחץ על ידי עץ לפני כחמישה חודשים ומאז הוא היה בשיקום בבית החולים בעיר מגוריו, כשהוא עם חוליות שבורות ונזק חמור בעמוד השדרה. הצעת הנישואין ותהליך השיקום המדהים של דבונשייר:

בסרטון המדהים, שתועד בחודש אוגוסט האחרון, אפשר היה לראות את דבונשייר, מלווה בשניים מצוות הרופאים במחלקה בה הוא נמצא, כשהם מובילים אותו אל חדר נוסף בבית החולים. שני הרופאים הניחו עבורו כרית על הרצפה, במטרה לרפד את רצפה לפני שהוא כורע ברך. לבסוף, הגבר התכופף באיטיות למטה, הניח את ברכו על הכרית ונעזר בכיסא על מנת שיוכל להחזיק את עצמו. 

בזמן שדבונשייר מחכה על הרצפה לאהובתו, הרופאה הגניבה עבורו מהצד את הטבעת והוא הציע לבת זוגו להינשא לו – שכמובן הסכימה להצעת הנישואין ונישקה את אהובה. אחרי תהליך שיקום ארוך, ניתוח בעמוד השדרה ושני פרוטזות ושמונה ברגים ברגליו, הרופאים הודיעו כי דבונשייר לא יוכל ללכת יותר. במהלך השבועות שעברו, חברתו עמדה לצידו לאורך כל תהליך השיקום ולדבריו, הוא רצה להודות לה שהייתה עבורו. 

מאותו היום, דבונשייר השתקם בצורה דרמטית ובהמשך הסרטון אפשר לראות אותו הולך עם קביים במסדרונות בית החולים ובמורד המדרגות. לבסוף, הסרטון האחרון מציג את דבונשייר רץ ברחוב ללא כל עזרה. בראיון לרשת החדשות FoxNews, הוא אמר: אני רוצה שאנשים שרואים את הסיפור שלי ידעו שאסור אף פעם לתת לשום דבר לעצור אותך. לא משנה מה יגידו – בסוף זה תלוי בך". בהמשך הוא הוסיף: "לא הייתי אמור ללכת, אבל הנה אני. אהבה אמיתית עדיין קיימת ואת זה שום דבר לא יוכל לקחת". לדבריו, היה לו קשה לכרוע ברך במצבו ולהציע נישואין לאהובתו, אך הוא טוען כי זה הגע המאושר ביותר בחייו.