ילד בן שש, שהשתמש באייפד של אמו בזמן ששיחק את משחק המחשב האהוב עליו, הוציא יותר מ-12 אלף ליש"ט (כ-55 אלף שקלים) על המשחק. הקטנצ'יק אפילו היה מודע לכמות הכסף שהוציא, מבלי שאמו ידעה זאת, והוא אף אמר לה שהוא "יחזיר לה את הכסף". ג'ורג' ג'ונסון הצעיר, צבר את סכום החיוב ההזוי כבר ביולי האחרון, בכך שרכש מטבעות וירטואליים והכפיל את הכוח של דמות המשחק "סוניק". 

משחק המחשב ''סוניק'' (צילום: Apple)
משחק המחשב ''סוניק'' (צילום: Apple)

המשפחה כולה חיה בווילטון שבקונטיקט, ארה"ב, בעוד לאורך כל התקופה האם, ג'סיקה, שעובדת בתור מתווכת נדל"ן, עבדה מהבית. על פי הדיווחים בעיתון New York Post, היא החלה לאחרונה לשים לב לחיוב הלא ייאמן שחברת אפל ופייפאל החלו לגבות ממנה. כאשר האם ניסתה לפנות את החברות ואל הבנק שלה, היא קיבלה תשובה שהותירה אותה באוויר, עד שנציג שירות אחד החליט להיחלץ לעזרתה ולנסות להבין מהיכן הגיעו החיובים הלא הגיוניים. 

משפחת ג'ונסון (צילום: רשתות חברתיות)
משפחת ג'ונסון (צילום: רשתות חברתיות)

מבדיקה שנערכה, נציג הבנק עבר עם הלקוחה על החיובים מהחודשים האחרונים, כך היא האם הבינה כי בנה הקטן הוא האחראי לבזבוזים הרבים. לצערה הרב, הכסף לא יוכל לחזור לחשבונה של האם כיוון שהיא נזכרה מאוחר מידי וכי מדיניות החברה לא מאפשרת החזרת כספים מעל ל-60 ימים. בראיון לעיתון האמריקאי האם אמרה: "המשחקים האלו נועדו להטריף את הילדים ולגרום להם לקנות עוד ועוד. זה הזוי להוציא סכומים כאלה בכל חודש על מטבעות וירטואליים". לסיכום, ג'ונסון אמרה כי ההכנסה שלה פחתה בכ-80 אחוזים במהלך השנה האחרונה ולדבריה, "אני אצטרך להכריח את הבן שלי להחזיר לי את הכסף עוד 15 שנה, אחרי שיתחיל את העבודה הראשונה שלו".