גבר שהכניס בחורה צעירה להיריון בחר להסתיר מבני משפחתו את כל מה שקרה ואת העובדה שהיא בחרה לשמור את התינוק. בערב חג המולד, האב הטרי, זאק, החליט להציג בפני משפחתו את בנו הפעוט. בסרטון, שהפך לוויראלי ברשת החברתית טיקטוק וזכה ללמעלה מ-20 מיליון צפיות, אמו של התינוק תיעדה את הרגע ואת התגובות של בני המשפחה המופתעים. צפו בסרטון הוויראלית של התגובה המצחיקה של הסבתא לכך שגילתה שנכדה הוא אב טרי:

@mcshaneamanda

So we had a baby and he didn’t tell anyone... Remainder of the video in the next post! ##baby ##surprisebaby ##surprise ##georgiagrown ##funny ##funnyvideo

♬ original sound - Amanda McShane

@mcshaneamanda

Part two of the surprise baby! ##whoareyou ##baby ##surprisebaby ##georgia ##babylove ##funny ##funnygrandma

♬ original sound - Amanda McShane

בסרטון אפשר לראות את זאק נכנס אל בית משפחתו, כשהוא נושא את בנו הפעוט בתוך סל-קל, בעוד הצעירה, אמנדה, הלכה מאחוריו עם המצלמה פועלת. סבתו של זאק נראתה יושבת על הכיסא סביב השולחן, שלפתע היא קמה ואמרה: "הו אלוהים, מאיפה השגת את זה? זה שלך? אלוהים אדירים!", ומיד אחר כך שאלה בחוסר טקט מוחלט: "ומי את?", בעוד היא הפנתה את השאלה אל אמנדה הצלמת. צפו בהסבר של אמנדה, כך העניינים התגלגלו:

@mcshaneamanda

Part one of the reason why... my kiddo is crying so you guys will have to wait til tomorrow for part 2😬 ##surprisebaby ##rowan ##outlife ##pregnancystory

♬ Opp Stoppa - YBN Nahmir

אף על פי שהשניים נפגשו בחתונה של בן דודו של זאק, הסבתא הנרגשת לא זכרה את אמנדה, שהתקבלה בשמחה ובהתלהבות. בסרטון אחר, אמנדה הסבירה שתיעוד הוא מחג המולד של שנה שעברה, אך היא החליטה להעלות אותו כעת על מנת לשתף את כל הגולשים בסיפורם. אמנדה הסבירה כי זמן קצר לפני שהכירה את זאק היא יצאה ממערכת יחסים ארוכה, וכאשר היא וזאק נפגשנו הם בילו את הלילה יחד. באותו הערב, אמנדה נכנסה להיריון ועל אף התלבטות ארוכה, היא החליטה לשמור על התינוק למרות שהיא לא נמצאת בזוגיות עם אבי העובר שברחמה. כשנה אחרי, הסבתא עדיין מתרגשת מהתינוק הקטן:

@mcshaneamanda

Prettiest lil thing you ever seen! ##heman ##funnygrandma ##meetingbaby ##babiesoftiktok ##toddlersoftiktok ##fyp ##momsoftiktok ##singlemama ##funnyvodeo

♬ original sound - Amanda McShane

אחרי שאמנדה יצרה קשר עם זאק ושיתפה אותו שהיא בהיריון ושהוא עתיד להיות אבא. השניים החליטו לספר רק לבני משפחה וחברים קרובים, אך זאק הרגיש שקשה לו לספר למשפחתו על כך. "כל כמה שבועות אמרתי לזאק שהוא צריך לספר להוריו והוא פשוט אמר שזה לא הזמן הנכון", אמרה אמנדה והוסיפה: "בסוף הוא סיפר לאמא שלו וזמן קצר לאחר מכן גם לאביו, אך סבא וסבתא שלו לא ידעו על כך דבר". 

בנוסף לכך, על אף שאמנדה וזאק לא נמצאים בזוגיות, השניים נותרו בקשר טוב ובני משפחתו של זאק, וסבתו בעיקר, הפכו לחלק בלתי נפרד מהגידול של התינוק. "היא עוזרת לי מספר פעמים בשבוע בכל פעם שאני צריכה עזרה ובכל פעם שהיא רוצה לראות אותו. אני כל כך ברת מזל שיש לי אותה", אמרה אמנדה בסרטון.