סבינק צ'ליק הייתה בת 25 כשהיא ביצעה ניתוח אף בבית חולים פרטי באיסטנבול, טורקיה. לאחר ניתוח שנמשך שעתיים בשנת 2014, היא עברה סדרת בדיקות שגרתית ושוחררה אל ביתה, שם חום גופה החל לעלות, אך בית החולים התעקש כי מדובר בתופעות לוואי שגרתיות. גם אחרי שבוע, כאשר צ'ליק הגיעה שוב לבית החולים כדי להוריד את הגבס מאפה, נאמר לי כי התסמינים שלה תקינים.

צ'ליק אחרי הניתוח אף (צילום: רשתות חברתיות)
צ'ליק אחרי הניתוח אף (צילום: רשתות חברתיות)

על פי התקשורת המקומית, מצב המשיך להחמיר מיום ליום, על אף הבטחת הרופאים. אחיה, ששמו לא פורסם ברשתות התקשורת, אמר כי אחותו לא הצליחה אפילו לאכול כיוון שהיא הרגישה לא טוב, ואף רגליה החלו להשחיר. כחודש לאחר הניתוח הפלסטי, צ'ליק אובחנה עם אלח דם שהתפשט ברגליה, והרופאים נאלצו לקטוע את שתי רגליה מתחת לברכיים, על מנת להציל את חייה. 

בימים אלו, צ'ליק חשפה בתקשורת כי היא מתכוונת לתבוע את הרופא שניתח אותי בשל עוגמת הנפש והנכות שתישאר עימה לכל החיים. בבית המשפט היא הציגה את הדרישה שלה – פיצויים על סך 135 אלף דולר. מנגד, גורמים בקליניקה הסבירו כי הסיבוך בניתוח של צ'ליק לא נגרם באשמתם, שכן הם הנחו אותה שלא לאכול מוצרי עוף לפני הניתוח, וככל הנראה היא עשתה זאת. בחודש אפריל הקרוב בית המשפט בטורקיה צפוי לדון בתקרית המוזרה.