שני גברים, שהיו החברים הכי טובים במשך שנים, הפכו לשלישייה באמצע חופשה, שם הם התאהבו באותה הבחורה. דינו דה סוזה וסאולו גומז, בני ה-30 מברזיל, פגשו לראשונה את אולגה, בת ה-27 מבלארוס, בבר במהלך חופשה בברצלונה בשנה שעברה. אחרי שהשניים נשבו בקסמיה, כל אחד מהם ניגש אליה, והיא בתגובה החליטה לצאת עם שניהם יחד. 

החיים כשלישייה (צילום: רשתות חברתיות)
החיים כשלישייה (צילום: רשתות חברתיות)

דה סוזה וגומז אמנם התאהבו באולגה, אך הם מעולם לא חשבו או תכננו להפוך לשלישייה יחד. בראיון שערכו עם Daily Mirror, דה סוזה סיפר: "סולו ואני הגענו לברצלונה ונסענו ישירות אל בר מקומי כדי לראות משחק כדורגל ששודר באותו הלילה. כשהגענו, אולגה הייתה שם עם קבוצת חברים, שנינו ניגשנו אליה והזמנו אותה לשתות, וכך התחיל הסיפור המדהים שלנו". 

אולגה ודינו דה סוזה (צילום: רשתות חברתיות)
אולגה ודינו דה סוזה (צילום: רשתות חברתיות)

אחרי כמעט שנה וחצי שדינו, סאולו ואולגה הולכים יחד למסעדות ויוצאים לדייטים, בדיוק כמו כל זוג טיפוסי, רק כשלישייה. לדבריהם, בהתחלה הצוות קיבל תגובות מזועזעות מצד החברים והמשפחות וכי היה להם קשה לקבל את זה. אך למרות כל ההערות, הם החליטו להתעלם מהן ולהתמקד ביחסים ביניהם. "תמיד שניסו להבין מה קורה בנינו היינו רגועים והסברנו להם מה אנחנו מרגישים כלפי אולגה ושלא השתתנו כאנשים", הסביר דה סוזה.  

אולגה וסאולו גומז (צילום: רשתות חברתיות)
אולגה וסאולו גומז (צילום: רשתות חברתיות)

בהמשך הוא סיפר: "אנחנו מנסים להישאר חיוביים ולא לבזבז את האנרגיה שלנו על זה. כשלאנשים יש אפשרות להכיר אותנו באמת, הם בדרך כלל משנים לחלוטין את דעתם הראשונה". כיום, השלישייה מתגוררת בטולוז שבצרפת, הם מתכננים להביא ילדים יחד בעתיד, והם מקווים שיוכלו לטייל בעולם ולשתף את דרך החיים שלהם.