אישה מרוסיה החליטה להתחתן בשבוע שעבר עם מזוודת ציוד הצילום שלה, אותה היא מכנה גדעון. לדבריה, היא פגשה את גדעון לראשונה בשנת 2015, בחנות לחומרי בניין, ומאז היא התאהבה. ריין גורדון, בת ה-24, מאמינה באובייקטופיליה, כלומר, מצב בו אדם נמשך רומנטית או מינית לחפץ, ולדבריה, היא ניהלה מערכות יחסים נורמטיביות עם גברים, אך תמיד נמשכה יותר לחפצים. צפו בסרטון ההסבר על מערכת היחסים הביזארית:

גורדון גילתה על המשיכה שלה לחפצים כבר שהייתה בת 8 וכבר מאז, לטענתה, היא האמינה באנימיזם, שמשמעותו שיש חיים לכל דבר. בראיון לעיתון המקומי The Week, היא סיפרה: "מילדות האמנתי שיש נשמה מוטמעת בחפצים, כמו גם בכל דבר סביבנו". בנוסף לכך, היא אף העידה כי בעבר היא התאהבה במרכז הקניות החדש שנפתח בעיר שלה, אך עם זאת, היא מעולם לא הודתה בכך בשל המבוכה שהיא חשה בכך שהיא אינה עונה על נורמות חברתיות. 

החתונה הוירטואלית של גורדון והמזוודה (צילום: רשתות חברתיות)
החתונה הוירטואלית של גורדון והמזוודה (צילום: רשתות חברתיות)

בראיון, כאשר היא נשאלה על מערכת היחסים שלה עם המזוודה, היא אמרה כי תארה לעצמה שכך יתפתח הקשר שלה החפץ. "לא היה לי מושג שבסוף נהיה יחד. הערצתי את איך שהוא נראה אבל לא חשבתי מעבר. עם הזמן, התחלתי לחבב את גדעון יותר ורציתי להיות איתו שעות ולהרגיש את נוכחותו", סיפרה גורדון. לדבריה, היא וגדעון, המזוודה, מתקשרים בצורה טלפתית וכי היא שומעת אותו, והוא שומע אותה, אפילו שמבחוץ השיחה נראית חד צדדית. 

גורדון והמזוודה ''גדעון'' (צילום: רשתות חברתיות)
גורדון והמזוודה ''גדעון'' (צילום: רשתות חברתיות)

"גדעון הוא לא רק בן זוג עבורי, הוא בעל חבר ומנטור. התמיכה שלו עוזרת לי יותר משל כל אחד אחר", העידה גורדון. בנוסף לכך, היא סיפרה כי מערכת היחסים האנושית האחרונה שלה הייתה בשנת 2017, אך לדבריה, הקשר שלה עם חפצים תמיד טוב יותר. בשלב מסוים, גורדון חשפה בפני החברים הקרובים ובני משפחתה על הקשר הביזארי, שלדבריה, קיבלו אותה באהבה והבנה. 

לבסוף, אחרי חמש שנים יחד, גורדון החליטה להינשא למזוודה והיא אפילו קנתה טבעות נישואין מיוחדות עם חריטות אישיות. היא והמזוודה נישאו באמצעות נישואים מקוונים, שאינם נחשבים כחוקיים ברוסיה. בימים אלו, גורדון החליטה לחשוף את הסיפור לרשתות התקשורת בעולם על מנת להעלות את המודעות לאובייקטופיליה ולשבור את הסטיגמה סביב "הסטייה". לסיכום הריאיון גורדון אמרה: "אנשים אף פעם לא מבינים את התחושה שלי וחלקם אפילו מפנים אותי לטיפול. אהבה היא אהבה. הלוואי שאנשים היו מבינים יותר".