הסיפור מתחיל אחרי תהליך גירושין ארוך, במסגרתו בני הזוג ממרכז הארץ נאבקו על חלוקת המשמורת על שלושת ילדיהם. אך לא אחרי הרבה זמן, האישה, בת ה-39, הכירה בחור חדש, בן 63, כאשר הלכה להתייעץ איתו הנושאי נישואים ודת. השניים הכירו כבר לפני שש שנים, אחרי שלדבריה, בעלה הקודם היה אלים כלפיה, והשניים היו מאוהבים עד מעל לראש. 

האישה סיפרה לעורכת דינה, איימי בכור-בוני, כי כבר בפעם הראשונה שהיא פגשה את בן ה-63, היא התאהבה בו מיד. "הסתכלתי עליו והרגשתי חום בכל הגוף. לא הפריע לי שהוא היה לבוש כדתי עם ציצית וחולצת כפתורים לבנה, ראיתי רק את האור בעיניים שלו וידעתי שאהיה שלו", סיפרה האישה. כמו כן, הגבר הוא אלמן שמגדל לבדו את ששת ילדיו, והיא מיד רצתה לאמץ אותם ולגדל את שלושת ילדיה ביחד עם ילדיו כמו משפחה אחת גדולה. 

הגבר סיפר כי באותו הבוקר, בפעם הראשונה בה פגש באישה, הוא נשא תפילה ארוכה למציאת זיווג, וכשהיא נכנסה הוא ידע שהיא "נשלחה אליו". השניים היו כל כך מאוהבים, עד כדי כך שהאישה קעקעה את שמו על הגוף שלה מספר רב של פעמים, כאשר לדברי עו"ד בכור-בוני, הוא כלל לא ביקש, היא עשתה זאת מרצונה על מנת להביע את אהבתה הנצחית. בשלב מסוים, השניים החליטו לעבור לגור בישוב בצפון הארץ, אך כיוון שהגרוש שלה גר רחוק וילדיהם מצויים במשמורת משותפת, היא הייתה צריכה להחליט. 

לדברי עו"ד בכור-בוני, בית המשפט לא יאשר לאישה לעבור לצפון יחד עם ילדיהם, שכן זה לא הוגן כלפי הילדים, שזקוקים לאבא, וכלפי האב עצמו. כאשר האישה כבר הרגישה מיואשת והבינה שהיא תאלץ לוותר במלחמה האבודה, היא שאלה את עורכת דינה: "אז אני בכלא? אני לא יכולה לזוז?", אז בכור-בוני ענתה את מה שהיא לא רצתה לשמוע: "את תאלצי לוותר על הילדים". האישה, שהייתה כל כך מאוהבת בבן זוגה העכשווי, הרגישה שהיא חייבת ללכת בעקבותיו. 

בן זוגה מיד פתח את פיו ואמר: "אז נוותר על הילדים, גם ככה הוא לא יסתדר איתם ויחזיר לנו אותם". באותו הרגע שהוא החליט עבור זוגתו בנוגע לגורל ילדיה, לטענתה של עו"ד בכור-בוני, היא הבינה כי האישה נמצאת שבויה בתוך מערכת היחסים שלה. "הכוח המכשף שלו עליה החליט במקומה על עתיד ילדיה ואפילו על הקעקועים שעל גופה", סיפר עורכת הדין. בצער, האישה החליטה להקשיב לבן זוגה וויתרה על שלושת ילדיה על מנת לחיות איתו, היא טוענת כי עשתה "הכל למען האהבה", אך ככל הנראה, היא כלואה בתוך מערכת היחסים של עצמה.