וירסאוויה בורון-גונצ'רובה, בת ה-11 מפלורידה, ארה"ב, נולדה עם מום נדיר במיוחד, בעקבותיו ליבה נמצא מחוץ לבית החזה שלה והוא בולט מתחת עורה. משמעות המצב החריג היא שהצלעות ושרירי הבטן שלה לא התפתחו כפי שצריך כשהייתה ברחם, והיא כלל לא הייתה אמורה לשרוד את הלידה. כשאמה, דרי גונצ'רובה, הייתה בהיריון, הרופאים אמרו לה שבתה תמות כבר במהלך ההיריון, אך כנגד כל הסיכויים – היא שרדה. צפו בוירסאוויה ואחיה הקטן:

"היא באמת נס ואני אוהבת אותה בדיוק כפי שהיא, היא ייחודית לחלוטין, אחת למיליון", אמרה אמה בראיון לאתר החדשות Metro. גם אחיה של וירסאוויה, ארווין, אוהב את המום המיוחד של אחותו, והוא אף אוהב להתקרב אליו ולהניח עליו את פניו. "הוא חושב שהלב שלה קסום ויפה ולפעמים הוא פשוט אוהב לשכב עליה ולשמוע את ליבה פועם על עורו, זה מחזה יפיפה", העידה אמה. 

המצב הרפואי של וירסאוויה נקרא פנטלוגיה של קנטרל, או תסמונת תורקו-בטן, הוא משפיע רק על אחת מכל מיליון לידות והוא אינו גורם לכאב בחיי היום-יום. עם זאת, ליבה של הצעירה נותר חשוף, כיוון שהוא נמצא ממש מתחת לעור. לכן, וירסאוויה חייבת להיזהר שלא לפגוע בחזה, כיוון שכל פגיעה קטנה יכולה להיות רצינית, או אפילו קטלנית. כמו כן, על מנת להגן על ליבה, וירסאוויה חובשת כיסוי חזה בדרך כלל. 

וירסאוויה הצעירה סובלת גם מ- VSD, מצב בו יש לה חור בלב שבו אמורים לשכון חלקים אחרים של מחיצות הלב. במהלך השנים, וירסאוויה בילתה זמן רב בבתי החולים, ולעיתים היא זקוקה גם להנשמה על מנת לשמור על איזון החמצן בגופה. "זה לא קל לחיות עם לב מחוץ לחזה כי הוא באמת חשוף ושברירי ולכן היא פגיעה במיוחד", אמרה אמה. אך עם זאת, על אף המצב המסובך, וירסאוויה לא נותנת למום להוריד אותה. "לפעמים זה יכול להיות קשה כשרמות החמצן בגוף שלי נמוכות ואני מרגישה סחרחורת, אבל אני דואגת להישאר פעילה ולשיר ולרקוד עם חברים שלי", היא סיפרה.