אישה צולמה כשהיא מטפסת על פירמידת המאיה האסורה, בצ'י'צן איצה שבמקסיקו, בזמן שהייתה שיכורה לגמרי. הפירמידה המפורסמת, שאין גישה לטיפוס עליה, היא חלק מאתר המורשת העולמית של אונסק"ו, ובעקבות כך התיירים שהגיעו לכבד את המקום נותרו המומים מהמקרה הביזארי. צפו באישה השיכורה מטפסת במעלה הפירמידה:

@karenlafleur

##chichen Itza ##2021 ##mexico

♬ how would they know bad girls club - Chris Gleason

האישה, ששמה לא הותר לפרסום, צעדה בחוצפתה את כל 91 המדרגות אל מול קהל התיירים שצילם אותה מטפסת שלב אחר שלב. באחד הסרטונים, אפשר לראות את האישה מזחלת באיטיות על המדרגות, כיוון שהן היו תלולות במיוחד. בעיתון המקומי Al Universal, דווח שצוות המקום טען כי האישה "פחתה ביכולותיה בגלל שהייתה בהשפעת אלכוהול".

אחד הסרטונים, שהפך לוויראלי בטיקטוק, הציג את הרגע בו היא טיפסה על הפירמידה הענקית ונצפה למעלה משמונה מיליון פעמים. כמו כן, בסוף הסרטון אפשר היה לשמוע את אחד מהאנשים בקהל צועק: "תקפצי". בשלב מאוחר יותר, האישה החלה לרדת לאט במדרגות וכאשר היא הגיע למטה המשטרה המקומית הגיעה ולקחה אותה לחקירה. 

מדיווחים ראשונים עלה כי האישה טיפסה על הפירמידה על מנת לקיים הבטחה שהבטיחה לבעלה המנוח, שביקש ממנה לפזר את אפרו באתר. בהצרה שנמסרה על ידי INAH, האישה דווקא הכחישה כי השליכה אפר או כל חפץ אחר במעלה הפירמידה. משרד התרבות המקסיקני אמר: "אנשי הביטחון של האזור הארכיאולוגי, ביקשו מהאישה, בדרכי שלום, לרדת מהמבנה הפרה-היספני וחיכו לה למטה". כמו כן, המקדש נישא לגובה של 30 מטרים, וטיפוס עליו הותר עד שנת 2006, ונאסר לאחר שאישה נפלה אל מותה.