משתמשת הטיקטוק קאט מקדונלד שיתפה בעמוד שלה את הסיפור המשפחתי שנחשף בעקבות בדיקת DNA שאביה קנה לכל בני המשפחה כמתנה לחג. בסרטון, שהפך לוויראלי ונצפה מעל 3.7 מיליון פעמים, מקדונלד סיפרה על התוצאה הבלתי צפויה שהתקבלה בעקבות הבדיקה, שחשפה את הסוד המשפחתי שהסתירה אמה במשך כל השנים. צפו בסרטון בו מקדולנד חשפה את הסוד המשפחתי:

@fretlessfeline

##stitch with @meezersqueezer This is the first time I have said this on the internet and my soul just sighed. ##fyp ##Ancestry ##ancestrydna

♬ original sound - Cat McDonald

בדיקת DNA חשפה "סוד משנה חיים" שהוביל לסכסוך משפחתי קשה | כך זה נגמר

קאט סיפרה שכל חיה היא הייתה בטוחה שהיא ממוצא אירי, כיוון שהיא בעלת שם משפחה אירי ושיער אדמוני, שמאפיין את המוצא. לאחר הבדיקה, קאט גילתה כי היא 75 אחוז נורבגית ושאר העדות אליהן היא משתייכת הן גרמניה ובריטיניה – כלל לא אירלנד. כאשר היא סיפרה לבני משפחתה על המידע שגילתה, אביה המבולבל החליט לבחון את התאמת ה-DNA שלה, ולדבריה, "הייתה התאמה אבהית מדויקת – זה פשוט לא היה אותו האבא". 

בהמשך קאט סיפרה כי אביה מיד זיהה את השם של האב הביולוגי שלה, שכן הוא היה בעבר חבר של המשפחה. אחרי שהיא חיפשה בגוגל פרטים על אביה הביולוגי – נחשף מידע שהותיר אותה בהלם מוחלט. "מסתבר שאבי הביולוגי הוא מיליארדר מפורסם, מנכ"ל של חברה גדולה, בה שלושת בנותיו עובדות, ובאופן טבעי החלטתי לנסוע לשם", סיפרה קאט. 

כאשר קאט הנרגשת הגיעה לפגוש את אביה הביולוגי, היא תכננה לתת לו מכתב שכתבה, אך כאשר הוא שמע את שמה, הוא סירב לפגוש אותה. לבסוף קאט אמרה: "בעיקרון, כל מה שבאמת רציתי להגיד לו זה תודה, כי אני ממש שמחה להיות בחיים. למרות שכולכם יודעים שבשלב הזה אני כבר רוצה תשובות". הסרטון הוויראלי של קאט גרר אחריו עשרות אלפי תגובות של משתמשים שהעלו מספר נקודות די מעניינות. אחד כתב: "אבא שלך ידע בוודאות. אתה לא מחלק ערכות DNA לבני המשפחה שלך אם לא היית יודע שיצא משם פרט מעניין", בעוד אחר הוסיף: "תפני לשלושת האחיות שלך למחצה, מגיע לך להכיר את המשפחה שלך".