מוניקה גרין, מהעיר רוקהמפטון שבאוסטרליה, החלה לשים לב שהחפצים בעליית הגג בביתה לא נמצאים במקומם. לאחר שהיא חזרה ביום שני האחרון מביקור אצל הרופא, היא הבחינה בכך שהמזגן בביתה נשאר דולק, הדלת האחורית הייתה פתוחה וארוחה אכולה חיכתה על הדלפק במטבח. כאשר היא הזמינה את המשטרה המקומית, התגלתה האמת הקריפית. 

הפתח לעליית הגג בביתה של מוניקה גרין (צילום: רשתות חברתיות)
הפתח לעליית הגג בביתה של מוניקה גרין (צילום: רשתות חברתיות)

לדברי השוטרים, אדם זר התגורר בביתה בעליית הגג למשך זמן משוער של כשבועיים. בראיון לאתר החדשות Courier Mail, גרין אמרה: "הרגשתי מחוללת, כאילו פלשו למרחב האישי שלי. הייתי המומה, מבועתת ומפוחדת. בעלי לא נמצא ואני מפחדת שהוא יחזור". כמו כן, לדבריה של גרין, היא מאמינה כי הפורץ האלמוני הצליח להשיג את המפתח לביתה כאשר היא החליפה את המנעול שלה לפני כשלושה שבועות.

 "מה הוא עשה בבית שלי כשלא הייתי פה? האם הוא ניסה לפגוע בי או בילדים שלי? האם הוא תכנן לרצוח אותנו?, יש כל כך הרבה שאלות שרצות לי בראש", אמרה גרין. לדבריה, מאותו היום היא מוצאת את עצמה רועדת מכל רעש קטן ומוודאת שהדלתות נעולות כמה פעמים לפני שהיא הולכת לישון מרוב פחד. בימים אלו, המשטרה המקומית באוסטרליה מבצעת מארבים על ביתה של גרין וממשיכה לאסוף עדויות על מנת לאתר את הפורץ הקריפי.