ויכוח קטן שפרץ במהלך הסגר הראשון, בגלל כוס קפה אחת, הפך למשבר רציני ביחסים בין בני הזוג, שנמצאים בעשור השמיני לחייהם. השניים התחתנו בשנת 1974 והיום הם סבא וסבתא ל-11 נכדים שנולדו משלוש בנותיהן. על אף פערי העדות והמנטליות בין בני הזוג, הם התאהבו אחד בשנייה כבר ממבט ראשון והחליטו לבלות יחד את שארית חייהם. אלא שעם הזמן, ההבדלים העדתיים החלו לצוף ומערכת היחסים ביניהם החלה להתערער. 

לאורך השנים השניים היו רבים זה עם זה על כל דבר קטן – חינוך הילדים, כסף, עתיד וכדומה. בשנת 1998 הבעל החליט לפתוח בהליך גירושין מאשתו ואף עיקל את חשבון הבנק שלה, בטענה כי "הוא לא יכול היה יותר לסבול אותה", אך לאחר תקופה קצרה של נתן הבעל החליט שהוא מתחרט. אחרי שהתחנף והתחנן לסליחה, האישה הסכימה לחתום על הסכם שלום בית, במסגרתו הוחלט כי במידה והם יתגרשו בעתיד היא מסכימה לוותר על הדירות שלהם, שכן היא מרוויחה פחות.

בחודש אפריל האחרון, אחרי 22 שנים בהן חיו בשלום, מגיפת הקורונה הביאה את המשבר ביחסים ביניהם לנקודת רתיחה. עורכת הדין, איימי בכור-בוני, סיפרה כי יום אחר היא קיבלה טלפון נסער מצד האישה המבוגרת – "הוא שבר לי את הסרוויס, את כל הנדוניה שלי", בכתה האישה. המריבה החלה כאשר בוקר אחד האישה ביקשה מבעלה חלב לקפה, והוא בתגובה ענה לה שתביא בעצמה. אחרי שהיא התעצבנה, היא החליטה להכין לעצמה קפה, ללא חלב, בכוס הקפה האהובה עליו, מה שגרם לבעל לרתוח מזעם.

כאשר הוא גער בה לעזוב את כוס הקפה שלו, היא עזבה אותה מיד והכוס התנפצה לרסיסים. הבעל לא היה יכול לעצור את עצמו, ניגש את אל חדרם, והחל לנפץ לאט את הסרוויס האהוב שלה שקיבלה ביום חתונתם. מיד האישה החליטה להחזיר לבעלה, רצה אל החדר השני, לקחה את אוסף הבולים שלו ושטפה אותו במים. אחרי שהבעל הרס גם את המחשב הנייד שלה, ממנו היא עובדת בימי הקורונה, האישה הבינה שהמצב מסלים והחליטה להתקשר למשטרה.

לדבריה של האישה, בעלה החל לקלל אותה במרוקאית וכאשר היא נלחצה היא פתחה את דלת הבית וברחה. בעקבות הריב הקיצוני, עו"ד בכור-בוני, המייצגת את האישה, הגישה צו הגנה משפטי, אך בית המשפט קבע כי האלימות הייתה הדדית ולכן אף צד לא יורחק. כיוון שהסכם הגירושין הישן של השניים כבר לא היה בתוקף, נחתם הסכם חדש לפיו היא לקחה את דירת המגורים ואילו הוא עבר אל דירתם השנייה. "כמה חבל שחיכיתי לזקנה כדי לעשות את זה. לא היינו מאושרים, לא התאמנו. הייתי צריכה להיות אמיצה כשהייתי צעירה ולהרוויח את החיים שלי", אמרה האישה. אך עם זאת, עדיף מאוחר מאשר אף פעם.