בעוד רבים החלו לעבוד מהבית ונמנעו מלדאוג לבייביסיטר עבור ילדיהם, יש דברים שעדיין אי אפשר היה לחזות. במהלך שידור חדשות של ערוץ התקשורת של קליפורניה ABC7, בנה של החזאית, לסלי לופז, התפרץ אל השידור בעודה מקריאה את תחזית מזג האוויר, בתיעוד שהפך לאחד הדברים הכי מצחיקים ומתוקים שקיימים היום ברשת. צפו בתיעוד הכי חמוד שתראו היום:

בסרטון אפשר לראות את לופז מקריאה את התחזית, כשלפתע בנה בן העשרה חודשים, נולן, נצפה זוחל ומחבק את רגליה במהלך השידור החי. תחילה, לופז החלה לגחך ואמרה: "הו תראו, יש תינוק כאן למטה", ולאחר מכן המשיכה להקריא את הטמפרטורות בחלקיה השונים של המדינה. תוך כדי הדיווח, לופז הרימה את בנה על הידיים והוסיפה בהומור: "הוא מסתובב עכשיו חבר'ה, אז איבדת כל שליטה". 

התיעוד הקורע מצחוק זכה לאין ספור שיתופים ותגובות, גם של ידוענים אמריקאיים שלא יכלו להישאר אדישים לאירוע. בפוסט הטוויטר ששיתפה חברתה לעבודה ברנדי היט, היא כתבה: "תינוק בדרך! שום דבר לא יעצור את נולן המקסים עכשיו כשהוא יכול ללכת היישר אל תוך התחזית של אמא". כחלק מהתגובות של הגולשים אחת כתבה: "היא כזאת מקצועית. בהחלט רגע מקסים", בעוד אחר כתב: "אפשר שמעכשיו תמיד יהיו תינוקות בתחזית? בבקשה".