הראפר המפורסם, ליל עוזי וורט, החל לשלם עבור יהלום ורוד ענקי כבר משנת 2017, ואחרי שהצליח לרכוש אותו במלואו – הוא השתיל אותו במרכז מצחו. בשבוע שעבר, אחד השמות החמים ביותר בתעשיית ההיפ-הופ הטביע במרכז מצחו יהלום ורוד במשקל של 11 קראט, שמחירו הוא לא פחות מ-24 מיליון דולר. צפו ביהלום המפואר שהושתל במצחו של עוזי וורט:

הראפר המפורסם, בן ה-26, ראה בפעם הראשונה את היהלום המרשים לפני שלוש שנים והפך אותו למטרת העל השלו. לדבריו, היהלום שווה יותר מכל מכוניותיו וביתו יחד ועל מנת לציין את השמחה שהאבן המיוחדת מילאה בו, הוא החליט להשתיל אותה במרכז הפרצוף שלו. באמצעות הליך פירסינג די מסובך, הראפר הצעיר הצליח להגשים את חלומו והוכיח לכל מי שזלזל בו שהוא לא רק מבטיח, אלא גם מקיים. 

בסרטון שהוא העלה ביום רביעי האחרון לעמוד האינסטגרם שלו, עוזי וורט הציג את היהלום המרשים וכתב: "יופי הוא כאב". מנהלת השיווק והמסחר של אגודת היהלומים העולמית, ליסה לוינסון, אמרה בראיון לאתה החדשות MailOnline: "זו בהחלט אחת הדרכים האקסצנטריות ביותר לענוד יהלום. זה גם לא מפתיע שהוא בחר ביהלום ורוד, הם נדירים, יקרים והנחשקים ביותר מכל היהלומים". 

הראפר המפורסם, החל לכבוש את המצעדים בערך באותה התקופה בה הוא החל לחשוב ברצינות על היהלום המפואר. אחרי שהוציא את השיר XO Tour Llif3, בזמן שחימם את מסע ההופעות של דה וויקנד באותה השנה, שמו של עוזי וורט עלה לכותרות והוא החל לבסס את מעמדו בתור ראפר מצליח בפני עצמו. בימים אלו, אחד משיריו הפך ללהיט טיקטוק שכובש את האפליקציה עם ריקוד שכולם כבר מכירים, וביצעו אותו השמות הכי חמים באפליקציה כמו הכוכבת הכי גדולה צ'ארלי דמיליו. 

@charlidamelio

dc @yvnggprince

♬ Adderall (Corvette Corvette) - Remix - Popp Hunna