אירוע הזוי התרחש בקורודובה שבארגנטינה, במסגרתו גבר בן 29 שב מערב רווי אלכוהול, כשהוא שיכור לגמרי, ובמקום להיכנס אל ביתו, הוא התבלבל ונכנס אל בית השכנה. הגבר השתוי פרץ אל ביתה והלך ישירות אל חדר השינה שלה, שם הוא נרדם לצידה בטבעיות ולגמרי הרגיש בבית. כמו כן, הסיטואציה הלא שגרתית נגמרה כשהוא אזוק בידיו וברגליו. 

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, אותו הגבר השיכור חזר מבילוי עם חבריו והיה כל כך עייף וחסר מודעות עד שמצא את עצמה במיטה של שכנתו. האישה המבוהלת, שלא זיהתה את השכן מהבית ליד, החלה לצרוח ולהשתולל, אך במקום להגיב – הגבר השיכור נפל לשינה עמוקה במיטתה. רק לאחר שהוא נרדם, השכנה התקשרה אל המשטרה המקומית וסיפרה להם על האירוע הביזארי. 

תושבי העיר השכנים סיפרו לכלי התקשורת במדינה כי הם התעוררו מהצעקות האיומות של האישה, שנבהלה מנוכחותו של בן ה-29. כמו כן, כאשר השוטרים הגיעו למקום הם ניסו במשך מספר דקות להעיר את השכן אך הוא נותר שרוי במיטה וסירב להתעורר. "הגבר שנרדם במיטת שכנתו שיכור התעורר בסוף רק אחרי שאזקנו אותו בידיו וברגליו", נכתב בדו"ח במשטרתי. לבסוף, השיכור הפורץ נלקח אל תחנת המשטרה, שם הוא נעצר בגין פריצה והסגת גבול.