גבר צעיר הציע לבת זוגו נישואין שנתיים לפני שבאמת כרע ברך ושאל את השאלה הגדולה, אך היא כלל לא ידעה זאת. טרי, שחי עם אהובתו באוסטרליה, עובד בגילוף בעץ והחליט להפתיע את זוגתו, אנה, בשרשרת מקורית, אך מה שהיא לא ידעה זה שבתוך השרשרת התחבאה טבעת יהלום, אותה הוא חשף בפניה רק בזמן ההצעה. כך נעשתה הצעת הנישואין שארכה במשך שנתיים:

במשך שנתיים, אנה ענדה את השרשרת בגאווה ושמרה עליה מכל משמר, מבלי לדעת כמה היא באמת יקרה. בראיון לאתר החדשות Metro, טרי סיפר כי מספר פעמים הוא עמד מול סיטואציות בהן היה חייב להילחם על השרשרת, כשהיא כלל לא ידעה למה היא חשובה כל כך. "היה שלב שחשבתי שהיא הולכת לסחור בשרשרת שלי עם נפח אחד בשוק והם כמעט עשו חילוף בין החפצים, אבל נלחמתי והצלחתי לשמור עליה קרובה", אמר טרי. 

הטבעת שהתחבאה בתוך השרשרת (צילום: צילום מסך יוטיוב)
הטבעת שהתחבאה בתוך השרשרת (צילום: צילום מסך יוטיוב)

כמו כן, הוא גם סיפר כי בשלב מסוים הם טסו יחד לחו"ל והוא פחד שהשרשרת תצפצף על ידי האבטחה בשדה התעופה, או דאג מצילום רנטגן שעשתה שהיה עלול לחשוף את הסוד, אך במזל הכל עבר בהצלחה. לבסוף, טרי החליט להפסיק לחכות ולקח את בת זוגו אל מערת סמו שבסקוטלנד, שם הוא ביקש ממנה את הטבעת באלגנטיות לצורך תמונה. כאשר טרי כרע ברך, הוא סוף כל סוף פתח את השרשרת וחשף מה הסתתר בתוכה כל השנים – ואנה הנרגשת מיד הסכימה להינשא לו

בסרטון יוטיוב שטרי העלה לעמוד שלו, הוא הסביר את כל תהליך ההצעה, מהיום בו חשב על הטבעת ועד הרגע בו כרע ברך. "רק אחרי שאנה יצאה מההלם היא אמרה לי כן, ואז פתאום היא הבינה שהיא ענדה את הטבעת כל הזמן הזה", סיפר טרי. כמו כן, הוא גם ציין את תגובתה של אנה שמיד אמרה: "רגע, זה היה שם כל הזמן? יכולתי לאבד את זה אידיוט!", בשילוב של מצב רוח מאושר וכועס.