ההורים המוזיקאים של התינוקת לוקה יופנקווי, הגו רעיון מדהים ויוצא דופן והקליטו הצלילים שעשתה בתם עוד כשהייתה ברחם. בחודש אפריל הקרוב, האלבום הראשון בעולם שמורכב מצלילים שעשתה התינוקת עוד כשהייתה עובר יצא לחנויות, עם אוסף של עשרה שירים אלקטרוניים פורצי דרך שיהפכו למזכרת מדהימה מההיריון. האזינו לאחד הטרקים באלבום שנוצר כולו מרעשי הרחם של לוקה:

הצלילים, הבעיטות ודפיקות הלב של לוקה, שעשתה בתוך רחם אמה אליזבת', הפכו באמצעות מערכת סינתיסייזר לאוסף שירים ראשון מסוגו. ההקלטות בוצעו באמצעות הנחת אלקטרודות על בטנה של אליזבת', החברה בלהקת הפסיכו-רוק Psychic Ills, ונשואה לאיבן, שעבד עם להקות כמו Scratch.

ההורים המוזיקאים ובתם לוקה (צילום: Sacred Bones)
ההורים המוזיקאים ובתם לוקה (צילום: Sacred Bones)

לצורך הקלטת האלבום, בני הזוג קיימו חמישה מפגשי מדיטציה, בהם תיעדו את התזוזות של לוקה כשהייתה עובר. לאחר ההקלטה, בעזרת טכנולוגיית MIDI, הצלילים הפכו לכדי מוזיקה אמיתית. כמו כן, האלבום שעתיד להיקרא "Sounds of the Unborn", יצא על ידי חברת התקליטים Sacred Bones. לדברי ההורים הגאים, "המוזיקה היא ביטוי של נשמה שטרם ראתה אור יום ולא לקחה עדיין את נשימתה הראשונה". 

כמו כן, אליזבת' סיפרה כי אחרי לידתה של לוקה, הם השמיעו לה את המוזיקה שיצרה בתוך הרחם, ותגובתה הייתה מדהימה. "לוקה ישבה איתנו בסטודיו בזמן שעבדנו על העיבוד והייתה לה מודעות לכל מה שהתרחש. היא הייתה פוקחת את עיניה לרווחה ובוהה בנו, ולכאורה מזהה את הצלילים שייצרה בעצמה בתוך הרחם", סיפרה אמה.