לזלי פילגרים צרבה את תקופת הקורונה ברישיון הנהיגה שלה, לאחר שהצטלמה בטעות עם מסכה על פניה ובכך הפכה התעודה המזהה שלה לסנסציה ברשת. תושבת קליפורניה, ארה"ב, סיפרה בראיון לערוץ החדשות FOX11 כי היא הצטלמה עם מסכת הקורונה שלה לגמרי במקרה, ולאחר שהבחינה בטעות שלה עשתה תמונה חדשה, אך נדהמה לגלות איזה תמונה הודפסה לבסוף על הרישיון. צפו בדיווח החדשותי:

"הגעתי לתחנת הרישוי וחיכיתי בתור עם המסכה שלי ובטעות כשהגיע תורי להצטלם שכחתי להוריד אותה", אמרה פילגרים. לדבריה, רק אחרי שנשמע קול הלחיצה של המצלמה, העובד הבחין בטעות וצילם אותה תמונה נוספת לאחר שהסירה את המסכה. מספר ימים לאחר מכן, פילגרים קיבלה בדואר את רישיון הנהיגה שלה וציפתה לראות איך יצאה התמונה שלה.

רק אחרי שפתחה את המעטפה, פילגרים הבחינה בתמונת הפספורט שלה בה היא לובשת מסיכה אפורה שמסתירה יותר ממחצית מפניה, רק העיניים, הגבות והמצח שלה נותרו חשופים. "חונכתי לקחת כל דבר בהומור, אז בעיני, בסופו של יום, זה פשוט סיפור מצחיק", אמרה הצעירה בראיון. כמו כן, דווח כי זו הפעם הראשונה בעולם בה תעודה מזהה כלשהי תועדה כשהאדם היה עם מסיכת קורונה. 

"הלקוחות מתבקשים להסיר את המכסה כשהם מצטלמים לצורך התמונה, שתאפשר זיהוי של הלקוח בתעודה. זה המקרה היחיד בו חלה הטעות ותעודת זיהוי הפכה לדי קשה לזיהוי", אמר דובר חברת הרישוי DMV. כמו כן, הוא הוסיף כי החברה תחקור לעומק היכן קרתה הטעות ותזכיר לצוות את הנהלים המתאימים.