תיעוד ממצלמות האבטחה של בר בעיירה טינגואה שבברזיל, תפס את הרגע המזעזע בו אישה הסתערה על בר מקומי בו ישב בעלה עם חבריו והחלה לירות לכל עבר. דיין רפאלה דה סילבה רודריגז, בת ה-31, נעצרה בעקבות האירוע, במסגרתו נרצחה צעירה בת 26, שישבה עם בעלה של רודריגז. צפו בתיעוד מתוך אירוע הירי - ***קשה לצפייה***

בסרטון אפשר לראות את הנרצחת, דג'יאן בטיסטה בארוס, בת ה-26, כשהיא לובשת בגדים לבנים, וסביבה חבורה של כשישה גברים. בעוד החבורה כולה מפטפטת ונהנית בתוך הבר, רודריגז נכנסה בזעם אל המקום והחלה לירות לכל עבר. מיד כל הנוכחים ברחו מהמקום, אך לרוע המזל, בארוס לא הספיקה להימלט ומתה במקום. 

כמו כן, היריות פגעו גם באחד הגברים, בן 24, שהועבר לאחר מכן אל בית החולים המקומי, שם הוא מחלים בימים אלו אחרי ניתוח שעבר בזרועו. תיעוד נוסף נתפס במצלמות הכניסה למקום, בו אפשר לראות את רודריגז מגיעה על אופנוע, יחד עם עוד אדם שהסיע אותה וחיכה לה בחוץ בזמן אירוע הירי. 

על פי הדיווחים, המשטרה עצרה את רודריגז כבר באותו היום, ובחקירה היא טענה כי ירתה בחבורה כיוון שכעסה על כך שבעלה בילה עם חבריו בבר. כמו כן, היא סיפרה כי היא ובעלה התווכחו בעבר על העובדה שהוא יוצא לברים, ומרוב עצבים היא החליטה להגיע למקום ולירות לכל עבר. עוד דווח כי לחשודה אין עבר פלילי ולכן החקירה, בגין רצח ופגיעה בגוף, היא בטענה שהפשע נעשה מתוך דחף ולא היה מתוכנן מראש.