במהלך תוכנית רדיו מקומית בסידני, אוסטרליה, חתן שבור לב חשף בראיון כיצד גילה שאשתו, הכלה הטריה, בגדה בו עם אביו בליל הכלולות שלהם. כבר בתחילת הראיון דניאל, החתן, סיפר כי הוא תפס את אשתו רגעים ספורים אחרי טקס הנישואין, עם אביו במיטה. האזינו לקטע מתוך תוכנית הרדיו KIIS1065: 

בראיון עם מנחי התוכנית, קייל וג'קי, דניאל סיפר כי מיד אחרי הטקס המרגש, כל בני המשפחה והחברים חגגו ורקדו לכבודם על רחבת הריקודים. בשלב מסוים, דניאל חש ברע כי שתה יותר מידי אלכוהול והחליט לגשת אל חדר הכלולות על מנת להתפכח, אך כשהנכנס אל החדר הוא לא האמין למראה עיניו. "שתיתי הרבה בחתונה וחשבתי לגרור את עצמי לחדר כדי להתאושש ולא לעשות יותר מידי שטויות, אבל כשנכנסתי לחדר ראיתי את אשתי עם אבא שלי במיטה", סיפר דניאל. 

לדבריו, הבגידה האכזרית התחרשה רגעים ספורים אחרי שכל קרוביהם נאמו בחתונה, כולל אביו. כשנשאל כיצד הוא איבד את כלתו הטרייה בחתונה, דניאל סיפר כי הוא היה יותר מידי שיכור ו"לא ידע מה קורה" במהלך האירוע, אך אחרי שראה את אשתו ואביו יחד – הפוקוס חזר. "אחרי שראיתי את זה קורה לא הצלחתי להתמודד עם זה, יצאתי מיד אל הרחבה וביקשתי מהשושבין שלי לשלוח את כל האורחים הביתה", סיפר דניאל. 

כמו כן, החתן הנבגד טען כי עוד לפני החתונה הוא חשד שאשתו מנהלת רומן, אך לא האמין שהגבר איתו היא מקיימת יחסי מין מאחורי גבו הוא אביו. "זה כנראה קרה כמה פעמים", טען דניאל. בימים אלו, הזוג כבר לא יחד ודניאל, שעדיין רווק, סיפר כי הוא לא דיבר עם אביו כבר למעלה משנתיים, כך גם אמו של דניאל, שהתגרשה מהאב הבוגד.