לרגל חג הפורים שחל היום (רביעי), שני שדרני רדיו 103FM, שכל כך נהנים להתקוטט אחד עם השני בתוכנית הבוקר שלהם, החליפו תפקידים ליום אחד והתוצאה שברה את הרשת. בסרטון, שמציג את התמונה של ינון מגל ובן כספית, כל אחד נכנס לנעליו של האחר בחיקוי, לא פחות מגאוני, בו הם עוקצים אחד את השני – אבל בעצם את עצמם. צפו בחיקוי של מגל וכספית אחד של השני:

החיקוי של בן כספית וינון מגל לכבוד פורים (צילום: 103FM)
החיקוי של בן כספית וינון מגל לכבוד פורים (צילום: 103FM)

"הוד השרון, מעריב, ג'רוזלם פוסט, הרצאות, בר מצוות, משלוחי פרחים, משלוחי מנות", פתח כספית במסווה של ינון מגל, ומיד קיבל את תגובה עוקצנית בחזרה: "למה לא הוספת גם בייביסיטר לתינוקות שדרים?". בהמשך השיחה, הם ממשיכים לרדת אחד על השני, כשכספית בעצם מדבר בשמו של מגל ואומר: "לא הגעתי כל כך מוכן לתוכנית", ומגל בשמו של כספית ממשיך את הבדיחה בהומור עצמי ואומר: "אם היית מגיע מוכן הייתי שואל מה קרה". 

בהמשך החיקוי, השניים החלו לדבר על ענייני קורונה וחיסונים, כשכספית מדבר בצורה "חמוצה" בשמו של מגל, בעוד החיקוי של בן כספית נמצא על תקן האופטימיסט. עוד אחת מהבדיחות שקשה לפספס בחיקוי של כספית את המגל היא המילה "כן" שהוא דואג להוסיף בין משפט למשפט, כפי שהוא נוהג לעשות בראיונות בתוכנית הרדיו הקבועה שלהם. 

החיקויים של כספית ומגל אחד של השני כל כך מדויקים, עד שכמעט ואי אפשר לזהות שמדובר בחיקוי, והשיחה נשמעת כאילו נלקחה מתוך אחת מתוכניות הבוקר שלהם. שיתוף הפעולה ביניהם כבר נמשך תקופה כל כך ארוכה, עד כדי כך שהם מכירים אחד השני ויודעים בדיוק כיצד כל אחד מהם מדבר בדרך כלל. כמו כן, החיקוי המרשים של השניים הועלה לעמוד הטוויטר של ינון מגל, שם הוא הפך לוויראלי ולגמרי שבר את הרשת.