הרבה אנשים יעשו דברים קיצוניים כדי להתחמק מעוד יום עבודה מפרך, אך הבחור הצעיר הזה מאריזונה, ארה"ב, הגזים לגמרי. משטרת קולידג' עצרה לפני כשבועיים את ברנדון סולס, בן ה-19, שזייף את החטיפה של עצמו, רק כדי לא ללכת לעבודה. על פי הדיווחים בערוץ התקשורת באריזונה, ABC12, סולס נמצא לראשונה ליד מגדל מים כשידיו קשורות מאחורי גבו ובנדנדה בפיו. צפו בדיווח וההסבר של אחד השוטרים במחוז:

לדבריו של הצעיר, הוא נחטף על ידי שני רעולי פנים, שהכו אותו עד אובדן הכרה, והסיעו אותו ברכבם אל מגדל המים, שם נטשו אותו. בלשי המחוז החלו בחקירה סביב הנושא, שלאט לאט הפכה משונה וחסרת כל היגיון. תחילה, החוקרים לא הבחינו בסימנים על גופו של סולס שהיו יכולים להעיד על תקיפה או חטיפה. בהמשך, הם גם הסתכלו במצלמות האבטחה המפוזרות באזור על מנת לאשש את סיפורו, אך לא מצאו אף ראייה ממשית. 

הצעיר שזייף את החטיפה שלו נעצר  (צילום: צילום מסך יוטיוב)
הצעיר שזייף את החטיפה שלו נעצר (צילום: צילום מסך יוטיוב)

בחקירה של סולס הוא טען כי הוא נחטף בעקבות סכום כסף גדול שאביו הסתיר ברחבי העיר, שלאחר מכן גם עדות זו התגלתה כמפוברקת. בתחילת השבוע, החוקרים הצליחו להוכיח כי בן ה-19 זייף את החטיפה והוא נעצר בגין דיווח כוזב למשטרה. כמו כן, לאחר מספר ימים ממעצרו, סולס הודה כי המציא את החטיפה על מנת להתחמק מהעבודה שלו במפעל לצמיגים.