כלבה מסוג רועה גרמני, בת ארבע, הפכה לוויראלית ברשתות החברתיות, אחרי שפורסם סרטון שלה משחקת במשחקי קופסא יחד עם בעליה במהלך הסגר בקליבלנד שבאוהיו, ארה"ב. מג'אנגה ועד שח-מט, הכלבה אניה מפגינה יכולות משחק מדהימות, כשהיא נעזרת בעדינות בשיניה על מנת להזיז על לוח המשחק את החלקים הקטנים. צפו בכלבה אניה משחקת משחקי קופסא: 

ג'ון ולורי קנובל, בשנות ה-50 לחייהם, מגדלים את אניה כבר מאז שהייתה בת 12 שבועות והם השקיעו רבות על מנת לאלף אותה וללמד אותה לעשות כל מיני תרגילים. "מההתחלה אניה הייתה מועילה וחכמה להפליא. היא הייתה עוזרת בהוצאה של בגדים מהמייבש, מביאה לנו את השלט וכדומה", הסבירה לורי. 

יום אחד, במהלך הסגר, בני הזוג החלו לשחק במשחקי קופסא על מנת להפיג את השעמום, ובלי שום אימון, הכלבה אניה הצטרפה. "היא פשוט הייתה מוכנה לשחק והבינה לגמרי את החוקים ומה היא צריכה לעשות. היא חיקתה אותנו והצליחה בעדינות להזיז את החיילים על הלוח ולהוציא את הקוביות מהמגדל", סיפרה לורי. 

בסרטון הוויראלי אפשר לראות את אניה תופסת עם שיניה קובייה ומושכת אותה בעדינות מבלי להפיל את מגדל הג'אנגה. בהמשך הסרטון אפשר לראות את אניה מבצעת מהלכים מצחיקים על לוח שחמט, או מוציאה את המקלות ממשחק שנקרא "הטיל". "היא באמת כלבה מדהימה והתברכנו שקיבלנו אותה. אנחנו רוצים מאוד לחלוק את היכולות שלה עם העולם בתקווה להפיץ שמחה ואהבה", אמרה לורי.