עם כ-130 אלף עוקבים, ויותר משני מיליון לייקים, בת 81 מברלין, גרמניה, הצליחה לכבוש את אפליקציית הטיקטוק בסערה. אריקה ריסקו, הקשישה כוכבת האפליקציה, פרסמה את הסרטון הראשון שלה עם פרוץ מגפת הקורונה ותחילת הסגר בגרמניה במטרה לעודד אנשים לעשות ספורט ולא להישאב לשגרה הקשה. מאז, היא העלתה כבר למעלה ממאה סרטונים שהפכו לוויראליים ברשת וגרמו לקהל להתאהב בה. צפו בכוכבת הטיקטוק בת ה-81:

כוכבת הטיקטוק בת ה-81 (צילום: רויטרס)

בסרטון הראשון שהעלתה ריסקו, בן 12 שניות בלבד, היא רקדה לצלילי השיר צ'ה צ'ה, שהיה טרנד באותם הימים, וצברה עשרות אלפי צפיות. מסרטון לסרטון, ריסקו העלתה את רמת הקושי והחלה לתעד את עצמה עושה אימוני כושר, שלא מביישים אף צעירה. "קומו ותעשו משהו! אל תשבו על הספה בלי לזוז, זה הכי גרוע", אמרה בת ה-81 בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס. 

אריקה ריסקו מאמנת כושר בטיקטוק (צילום: רויטרס)
אריקה ריסקו מאמנת כושר בטיקטוק (צילום: רויטרס)

עם הזמן וההצלחה שחוותה ריסקו, היא החלה להשקיע יותר בסרטונים שלה והחלה לבצע גם ריקודי טיקטוק פופולריים, סרטוני ליפ-סינק ואתגרים וויראליים. כמו כן, רוב בני משפחתה של ריסקו לוקחים חלק בסרטונים, אם זה בעלה שרוקד לצידה ברובם, ואם זו בתה שדואגת לצלם אותה בסרטוני הכושר. "אני באמת שמחה. מעולם לא הייתי בטוחה בעצמי והרגשתי טוב עם עצמי כמו שאני עכשיו", הסבירה ריסקו.