הבעל, טייס קרב בדימוס שהשתחרר משירות צבאי אחרי 22 שנים, החל לנהל רומן סודי עם אישה אחרת שצעירה ממנו בעשור, אך התברר כי עשה זאת רק כי אשתו בגדה בו קודם לכן. אחרי שהאישה החלה לחשוד בבעלה, היא שכרה בלש פרטי על מנת שיעקוב אחריו ויחשוף את האמת, וכשהממצאים הגיעו כל הפרטים הונחו על השולחן.

האישה מיהרה מיד אל עורכת דינה, שרין סולן, במטרה שתייצג אותה בהליך הגירושין, אלא שהבעל הקדים אותה. הבעל טען בפני עו"ד סולן כי בגד באשתו רק אחרי שהבין כי היא בגדה בו עם חבר משותף שלהם מהעבר, שהיה גם כן גבר נשוי. לדברי הבעל, הוא חשד שאשתו מתראה עם אותו החבר, והחליט לשים מעקב דווקא על המאהב של אשתו, תוך שבמקביל, גם האישה שמה מעקב על בעלה.

בשלב מסוים, המאהב של האישה גילה שעוקבים אחריו ומיד ניתק איתה את הקשר, מה שגרם לה לרתוח מזעם ולהיפרד באופן סופי מבעלה הטייס. "הגעתי למצב שאני יודע כבר עם מי המאהב של אשתי מנהל קשר אחרי שעזב אותה. אשתי לעומת זאת כלל לא הייתה צריכה לשכור בלש כי כמעט ולא ניסיתי להסתיר עם מי ביליתי בשנה האחרונה", סיפר הבעל.

לדבריה של עו"ד סולן, מדובר בפלונטר מורכב שיש להתיר, בעוד הבעיה המרכזית בסיפור היא חלוקת הכסף בין בני הזוג הבוגדים. אשת הטייס טוענת כי הכירה את בעלה כשהיה בן 16, ולכן היא זכאית למחצית מהפנסיה הצבאית שלו כיוצא חיל האוויר. לעומת זאת, הבעל הטייס טוען כי אשתו בגדה בו קודם ובידיו הוכחות לכך, לכן היא אינה זכאית לכתובה. "היא תקבל רק מה שמגיע לה על פי דין, היא לא יכולה לסחוט אותי שניהלתי קשר אסור בזמן שהיא בעצמה ניהלה רומן מתחת לאפי. עכשיו שהמאהב שלה עזב היא הגישה בקשה לגירושין, אבל זה יקרה בתנאים שלי", טען הבעל.