המנתח הפלסטי, ד"ר סקוט גרין, התייצב בפני בית המשפט לתעבורה בקליפורניה, ארה"ב, שהתקיים דרך אפליקציית הזום, בזמן שהיה בעיצומו של ניתוח. בימים אלו, המועצה הרפואית במדינה חוקרת את האירוע הביזארי שהתקיים ביום חמישי האחרון, שכן ד"ר גרין לקח חלק במשפט שלו בעודו החזיק ביד את סכין המנתחים והמטופל שכב לידו תחת הרדמה. צפו בדיון המשפטי שנערך בזמן ניתוח פלסטי: 

ד"ר גרין החזיק ביד אחת הטלפון הנייד שלו, וביד השנייה ביצע ניתוח פלסטי, בעודו משוחח עם שופט בית המשפט בסקרמנטו, גארי לינק. בעוד ד"ר גרין לבוש בחליפת המנתחים וברקע נשמעו צפצופי המכונות הרפואיות, השופט לינק שאל בפליאה: "זה נראה כאילו את בחדר ניתוח כרגע. האם אתה זמין למשפט?", וגרין ענה לו באדישות: "כן, אני זמין".

ברגע שההליך המשפטי מתחיל, השופט לינק הבין שד"ר גרין בעיצומו של ניתוח ואמר: "אלא אם כן אני טועה, אני רואה שהנאשם נמצא במרכז חדר ניתוח והוא עוסק במתן שירות למטופל. זה נכון מר גרין?", בעוד נציג המשטרה, שנכח במשפט, ציין כי יש להתייחס אל המנתח כד"ר גרין. השופט לינק, שלא הרגיש בנוח עם הסיטואציה הלא שגרתית, החליט לבטל את הדיון ולדחות אותו "לתאריך בו הוא אינו מעורב באופן פעיל או דואג לצרכיו של מטופל". 

לבסוף, נקבע תאריך חדש לדיון בבית המשפט, אלא שהתיעוד של המשפט ההזוי של ד"ר גרין שודר בשידור חי בעמוד היוטיוב של בית המשפט, כיוון שהליכי בית המשפט בארה"ב פתוחים לציבור. בעקבות כך, המועצה הרפואית בקליפורניה החליטה להגיש תלונה על תפקודו של ד"ר גרין בטענה כי "אינו עמד בסטנדרט הטיפול וזלזל בהליך הרפואי".