ראפר בשם ארון בלטרן, שחי בעיר סגרוסה שבספרד, מואשם בימים אלו כי כרת את איבר מינו של שותפו לדירה למען צפיות ביוטיוב. על פי הדיווחים, העסקה בין השניים, שנערכה במרץ 2019, הייתה שבלטרן "יקטע את גבריותו" של שותפו, ובהתאם לכמות הצפיות שיצטברו ברשתות החברתיות שותפו ירוויח כסף. צפו בקטע ראפ שהעלה הנאשם: 

התובע מטעם המדינה בתיק עובד בימים אלו בבית המשפט המחוזי על גזר הדין של בלטרן, שנכון לעכשיו עומד על מאסר של ארבע וחצי שנים. כמו כן, דווח כי בלטרן ביצע את המעשה הנוראי לשותפו בדירה, גבר בן 35 שעבד בתור מורה לאנגלית וזוהה רק בשמו הפרטי אנדרו. על פי הדיווח באתר The Sun, האירוע התקיים תחת השפעת אלכוהול וסמים של שני המעורבים. 

לאחר שהשכנים של השניים שמעו את הצרחות והבחינו באנדרו מדמם בכבדות ברחוב ליד ביתם, הם הזמינו את המשטרה המקומית. השוטרים נכנסו אל דירתם של השניים, שם הם מצאו את איבר מינו הכרות של המורה. אנדרו ואיבר מינו הועברו מיד אל בית החולים המקומי, שם הוא עבר ניתוח ואיבר מינו הוחזר למקומו. 

בכתב האישום נגד בלטרן נכתב: "אחר הצהריים של ה-8 במרץ, קצת לפני ה-19:15, שני הגברים שהו בחדר השינה של הקורבן, כאשר אנדרו קשר חוט סביב איבר מינו כדי למנוע זרימת דם. הנאשם, שישב על כיסא לפניו, חתך את איבר מינו בסכין מטבח, שמעולם לא נמצאה משום שהנאשם נפטר ממנה". כמו כן, דווח כי הפציעה אמנם קרתה בהסכמה, אך אין לפתור את הנאשם מאחריות פלילית.