אישה שהכירה בחור דרך אפליקציית הטינדר, והחליטה לחקור קצת על אותו הגבר, חשפה פרט מטורף על חייו ששינה את כל התמונה. בסדרת סרטוני טיקטוק, שהעלתה המשתמשת נדיה אקא, היא חשפה כיצד גילתה שהגבר שהכירה באפליקציה, העונה לשם אריק, הוא נשוי ועם שישה ילדים. כדי לנקום בו, אקא החליטה להזמין את אשתו להצטרף אל הדייט, וחשפה בפניו שגילתה את האמת. כך נדיה גילתה על הבחור הבוגדני:

@spunky_brewstah

I woke up and chose ✨ petty ✨ ##dating ##tinder ##atlanta ##xyzbca ##dramaticmoments

♬ original sound - Nadiyah!

בשיחות הראשונות בין אקא לבחור הבוגד, הוא פלרטט איתה ואמר שהוא "להוט לקראת הדייט" ואף בירר איזה סוג פרחים היא אוהבת כדי שיוכל להביא לה. בשלב מסוים, אקא החליטה לחקור את הרשתות החברתיות של אריק ובעמוד הפייסבוק שלו היא גילתה כי הוא נשוי כבר במשך שבעה חודשים ולו שישה ילדים. תגובתו של הגבר אחרי שאמת נחשפה:

@spunky_brewstah

Reply to @ejaemaxx ##greenscreen

♬ Up - Cardi B

אחרי הגילוי, אקא החליטה לשמור על קור רוח ואף פיתתה אותו לשמור על "ראש פתוח" ושאלה אם היא יכולה להזמין בחורה נוספת לדייט, כאשר אורחת הכבוד היא אשתו. רגעים לאחר מכן, אקא שלחה לאריק תמונה שלו עם אשתו, ובתגובה כל מה שהיה לו לומר זה: "חלקלק". בסרטון ההמשך, אקא התעמתה עם אריק בנושא, שלא התנצל באף שלב וכל מה שהיה לו לומר זה שהוא "עובר דברים ולא יכול לשתף". 

בעקבות הבגידה, אקא החליטה לגרום לאריק לשלם את המחיר והעלתה את העדויות לעמוד הטיקטוק שלה כ"משפט שדה", לדבריה. הסרטון הפך לוויראלי, נצפה עשרות אלפי פעמים וזכה לתגובות רבות של הגולשים, שתמכו באקא ושיבחו אותה על שתפסה את הגבר הבוגד על חם. "את גאונה, זה לגמרי זהב טהור", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחרת הוסיפה: "יש לו שישה ילדים, אין לו מספיק עם מי לשחק בבית?".