שליח מזון בעיר האנוי שבווייטנאם הפך ל"גיבור" אחרי שהצליח להציל בת שנתיים שצנחה מהקומה ה-12 של מרפסת ביתה. נגוין נגו' מאן, בן ה-31, ישב במכוניתו והמתין למשלוח הבא ביום ראשון האחרון, כשלפתע הוא שמע קול של תינוקת בוכה וצרחות בהלה מהרחוב. בראיון שערך עם ערוץ החדשות Annette Ddo, הוא סיפר כיצד הציל את הפעוטה. צפו ברגע הלא ייאמן:

בת שנתיים נפלה מהקומה ה-12 - וניצלה בנס (צילום: מתוך פייסבוק)

"בהתחלה חשבתי שזה עוד בכי של תינוק בהתקף זעם, אך מהר מאוד הבנתי שמדובר בסיטואציה חריגה וכשהסתכלתי למעלה ראיתי את הילדה תלויה באוויר בגובה של כ-50 מטרים", סיפר מאן. בהמשך, הוא תיאר כיצד קפץ מרכבו וטיפס על גג אריחים שהיה בסמוך לבניין על מנת להתמקם בעמדה שתוכל לעזור לו לתפוס את הילדה במידה ותיפול. 

השליח שהציל את בת השנתיים והפך לגיבור (צילום: רשתות חברתיות)
השליח שהציל את בת השנתיים והפך לגיבור (צילום: רשתות חברתיות)

בזמן שעמד על גג המתכת, של בוטקה קטן המשמש לאחסון גנרטורים, הוא כמעט ומעד, אך בדיוק באותו הזמן הוא הבחין בתינוקת מאבדת את אחיזתה וצונחת למטה. מאן זינק קדימה ובמזל הצליח לתפוס את הילדה, שהייתה יכולה לסיים את חיה בנפילה מגובה רב כל כך. "ניסיתי להושיט את ידי וגייסתי את מרב המאמצים שלי כדי לתפוס אותה או לכל הפחות למנוע ממנה ליפול ישירות על הקרקע", סיפר מאן. 

בסרטון מהאירוע, שתועד מבניין דירות סמוך, אפשר לראות את הילדה מטפסת מעל מעקה המרפסת ולא מצליחה לחזור בחזרה. הילדה נעזרה במדף דק על מנת למנוע את נפילתה, אך בשלב מסוים איבדה את אחיזתה ונפלה, כאשר ברקע לתיעוד המבהיל אפשר לשמוע את צרחות האימה של העדים. מיד אחרי נפילתה, הסרטון עובר לתיעוד ממצלמות האבטחה שקלטו את הרגע המדהים בו מאן תפס את התינוקת. 

"למזלי, התינוקת נפלה ישר לתוך חיקי", אמר מאן והוסיף: "מיהרתי לחבק אותה ולהרגיע אותה וראיתי דם יורד מפיה. נבהלתי מאוד". כמו כן, דווח כי הילדה פונתה לאחר התקרית אל בית החולים לילדים בעיר, ממנו נמסר כי הילדה פרקה את הירך שלה אך לא סובלת מפציעות נוספות.