בלאגן רציני התרחש במהלך טיסה של חברת התעופה הסינית דונגהיי איירליינס, במסגרתו פרצה קטטה סוערת בין הטייס ואחת מהדיילות על הסיפון, בגלל אחד הנוסעים. האירוע כולו החל כאשר הטייס הלך אל השירותים במטוס, בזמן שכל הנוסעים על המטוס התבקשו להיות חגורים במקומם. כשהדיילת ביקשה מאחד הנוסעים ממחלקה ראשונה, שעמד בסמוך לתא השירותים, לשבת במקומו, הוא סירב לעשות זאת והטייס החליט להתערב. 

מטוס חברת דונגהיי איירליינס (צילום: Getty images)
מטוס חברת דונגהיי איירליינס (צילום: Getty images)

כשהטייס יצא מתא השירותים הוא העיר לחברת הצוות כי "אינה מבצעת את עבודתה כראוי ומאיימת על בטיחות הטיסה", כך דיווחו עדים לתקשורת המקומית. לאחר ההערה, התפתח ויכוח שבמהירות יצא משליטה הפך לאלימות פיזית קשה והסתיים בכך שהדיילת שברה את זרועה ואילו הטייס איבד שן. לאחר ששמועות על האירוע, שהתרחש כ-50 דקות לפני הנחיתה, החלו לצוף ברשתות החברתיות, לחברת התעופה לא נותרה ברירה אלא להגיב בנושא.

מחברת התעופה נמסר בהצהרה, המתייחסת לטיסה DZ6297 מנאנטונג לצ'יאן, כי היא מאשרת את התקיפה והאירוע. "החברה ייחסה חשיבות רבה למריבה בין אנשי הצוות במהלך הטיסה וביצעה אימות פנימי קפדני. כמו כן, אנשי הצוות המעורבים הושעו מתפקידם כדי להבטיח את בטיחות הנוסעים", נכתב בהצהרה. עוד דווח כי חברת התעופה מבצעת בירור משמעתי ויישור קו עם כלל אנשי הצוות בעקבות האירוע.