תקרית מבהילה התרחשה ברחובות העיר קרסנודאר שבדרום מערב רוסיה, במסגרתה גבר קנאי ניסה לחטוף את בת זוגו לשעבר ודחף אותה בברוטליות אל תוך תא המטען של רכבו. על אף שהרחובות היו כמעט ריקים, עובר אורח אחד הבחין בסיטואציה המזעזעת ונלחץ לעזרתה של האישה – תוך כדי שהוא תיעד את הכל. צפו בתיעוד מרגעי העימות בין הגבר וזוגתו לשעבר: 

בסרטון אפשר לראות תחילה את בני הזוג מתווכחים ביניהם עד שבשלב מסוים הגבר דרש מהאישה, שבכתה והייתה נסערת, להיכנס אל תא המטען.  בעוד הגבר האלים מנסה לסגור את הדלת על זוגתו לשעבר בתוך המכונית, הגיע עובר אורח שניסה למנוע מהגבר להתעלל בה, מה שגרם לעימות בין עובר האורח לחוטף. 

במזל, ניידת משטרה עברה במקום ומיד עובר האורח, סמיון ברשדסקי, רץ לעברה כדי להזעיק עזרה. כמו כן, דווח כי החשוד, שזוהה כאזאט סאפין בן ה-30, חיכה מחוץ לדירה של בת זוגו לשעבר עד שהיא חזרה מעבודתה וביקש ממנה להתלוות אליו. שהאישה סירבה להתלוות אליו, סאפין החל להכות אותה ודחף אותה אל תא המטען. בראיון לתקשורת המקומית ברשדסקי סיפר: "היא פשוט לא הייתה מסוגלת לדבר והרחוב היה ריק, כמעט שלא היה מי שיעזור לה". 

לאחר התקרית, הקורבן פונתה לבית החולים המקומי, שם היא התאשפזה במחלקה האורתופדית ונמצאה עם שבר באף. סאפין, המוכר בעיר בתור נהג הסעות של ילדים, נעצר על ידי המשטרה בחשד לניסיון חטיפה, וכמו כן, גורם המעורה בפרטי החקירה הוסיף כי ייתכן שהוא יואשם בסעיפים נוספים כבר בימים הקרובים.