מנחת הטלוויזיה המפורסמת, מירלה ווידה מהערוץ הרומני Antenna 1, הותקפה בשידור חי במהלך תוכניתה Access Direct בידי אישה ערומה שהתפרצה לאולפן. בתיעוד מהאירוע הביזארי, שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות, אפשר לראות את האישה נכנסת סערה, משליכה אבן על המנחה וצועקת: "תחזירי לי את הכסף". רק בדיעבד, התברר מי אותה האישה – והסיפור ישאיר אתכם המומים לגמרי. צפו ברגעי התקיפה בשידור חי: 

"האישה הזו רצה לכיווני בזמן השידור וניסתה לזרוק עליי אבן. הייתי המומה כי לא הבנתי מה קורה ולא הספקתי לפעול מהר יותר. היה לי מזל שהיא לא פגעה בי", אמרה ווידה. על פי הפרסום באתר החדשות Sputnik Romania, המנחה החלה לקבל איומים על חיי מטעם מגדלנה שרבן, פושעת שהורשעה כי בשנת 2017 הרגה אישה ודחפה אותה על מסילה אל מול רכבת נוסעת. כמו כן, דווח כי ווידה סיקרה רבות את הפרשה שהתרחשה לפני שלוש שנים וייתכן וקיים קשר בין התקיפה לסיקור התקשורתי. 

יחד עם זאת, הפרסום אינו פוסל את הטענה כי ההתפרצות לשידור נעשתה במטרה למשוך את תשומת לב הקהל. מה שעוד הוביל לטענה היא העובדה כי שרבן נכנסה אל האולפן בעירום, מה שנועד כדי לעורר שיח ציבורי. במזל, האירוע נגמר ללא נפגעים ודווח כי שרבן נלקחה למעצר, שם נסיבות המקרה נחקרות לעומק.