חייה של תינוקת בת שנה וחצי, בשם ליה, היו יכולים להיגמר בין רגע, אילולא אחיה בן השמונה היה נחלץ לעזרתה ומשתלט על הסיטואציה בצורה מושלמת. ג'קסון דמפסי הקטן הבחין באחותו הקטנה אוכלת חתיכת עוף קטנה, שהחליקה במורד הגרון שלה וגרמה לה להיחנק. במקום להיבהל, ג'קסון הנחה בשלווה את אביו וכך הם הצליחו להציל את חייה של הפעוטה. צפו בראיון עם בן השמונה הגיבור: 

אחרי האירוע ההירואי, ג'קסון הקטן סיפר לתקשורת המקומית בפנסילבניה כי למד את טכניקת ההצלה מחנק בזכות צפייה בתוכנית האגרוף WWE, בה המתאבק ג'ון סינה הדריך על השיטה. כמו כן, אביו תיאר בראיון את האירוע: "לא יכולתי לשמוע שליה נחנקה כי היא לא השתעלה אלא פשוט נהייתה אדומה והאוויר לא הצליח להיכנס פנימה. תודה לאל שג'קסון היה שם כיוון שבלעדיו היא לא הייתה איתנו יותר". 

לאחר סיפור הגבורה המרגש, לא אחר מאשר ג'ון סינה שלח סרטון וידאו אישי לג'קסון ושיבח אותו על מעשיו. "שמעתי את הסיפור שלך זה ממש נגע לליבי. אתה גיבור אמיתי שהצלחת בזמן משבר להיות אמיץ ולנקוט בפעולה. בדרך כלל, כאשר דברים רעים קורים, אחד הדברים הקשים ביותר הוא לקפוץ פנימה ולעשות מעשה – וזה מה שאתה עשית ובכך הצלת את חיי אחותך", אמר סינה וסיכם: "תודה שהיית השראה עבור כולנו".