מומחה ברפואה אלטרנטיבית הפך למפורסם בכל העולם בזכות שיטות הטיפול הייחודיות שלו, כחלק מהן הוא מנתח את לקוחותיו בעזרת מצ'טה. השיטות הלא שגרתיות של חורחה ג'וליאנט החלו למשוך עוד ועוד מתושבי קובה, שחיפשו דרכים שאינן התרופות המסורתיות נגד מחלות שונות. על אף שהמדינה מציעה שירותי בריאות חינמיים, המטופלים ממשיכים לזרום אל המרפאה של ג'וליאנט, שלדברי הלקוחות עושה "קסמים". צפו בראיון עם המטפל הייחודי מתוך סוכנות הידיעות רויטרס:

המטפל האלטרנטיבי שמנתח בעזרת מצ'טה (צילום: רויטרס)

לדבריו של המרפא הקובני, לפני יותר מ-30 שנה התגלתה בפניו רוח שאמרה לו להתחיל לרפא אנשים בעזרת המצ'טה שלו, ומאז הוא מתפרנס מכך. מדי יום ג'וליאנט מבצע בין 120 ל-150 ניתוחים, פשוטים או מסובכים, עבור החולים בהוואנה. "אם המטופל לא יכול ללכת, הוא יצליח אחרי הטיפול. אם הוא לא יכול לזוז או להרים את היד, הוא יצליח. אני לא משאיר אף אחד חסר אונים כיוון שאנו חיים במדינה קשה, במיוחד בימים בצל מגיפת הקורונה", אמר ג'וליאנט לסוכנות הידיעות רויטרס. 

טיפול בכאבי גב תחתון (צילום: רויטרס)
טיפול בכאבי גב תחתון (צילום: רויטרס)

משחיז את המצ'טה  (צילום: רויטרס)
משחיז את המצ'טה (צילום: רויטרס)

כמו כן, כדי להימנע מהידבקות בנגיף הקורונה, ג'וליאנט מעודד את מטופליו לשתות מדי שבוע כחצי בקבוק רום, או להריח שקיות קמפור, שהיא תרופה המופקת מעץ קמפור המשמשת לרוב לכאבים ושיעול. גם מטופלים הסובלים מכאבי גב או מבעיות בפוריות פונים אל ג'וליאנט, ועל פי הנתונים – ההצלחה מסחררת. 

אחד המטופלים, ליאונידיס לארה אמר: "בהתחלה הייתי קצת חשדן ולא האמנתי, אבל כשהגעת וראיתי שהדברים שהוא אומר עולים בקנה אחד עם המדע אז הצלחתי לסמוך עליו". לעומתו, רבים מהמטופלים של ג'וליאנט מגיעים אליו מתוך המלצה על חוויה רוחנית ורגשית שיעברו. המטופל אלביסקלה, שסובל מכאבי גב תחתון טראומטיים, אמר: "בכל פעם שאני אצלו הוא מרפא אותי בצורה פלאית וזה בהחלט מרשים".