סטודנט בן 21 מאוניברסיטת סנט תומאס בלונדון סובל מאי ספיקת לב לאחר צריכה מוגזמת של משקאות אנרגיה, כך עולה מדו"ח התיק הרפואי. הצעיר, שנהג לשתות בכל יום במשך שנתיים ארבע פחיות 500 מ"ל של משקאות אנרגיה, מצא את עצמו בבית החולים עקב קוצר נשימה וירידה חמורה במשקל שלא מאפשרים לו לסיים את לימודיו. 

במשך 58 ימים הבחור הצעיר בילה בבית החולים, כולל תקופה בטיפול נמרץ, וכמעט הזדקק להשתלת איברים לאחר שהתפקוד של ליבו והכליות שלו ירד. במאמר שנכתב על בן ה-21, ציינו כי "אי ספית כליות הייתה ארוכת שנים או לא אובחנה בגופו" והסבירו כי הסיבה הישירה לכך היא הרעלים שהוחדרו לגופו במשקאות האנרגיה. 

הסטודנט, ששמו לא פורסם בדו"ח, היה בעל היסטוריה רפואית תקינה, אך בגלל שבכל פחית ששתה היו כ-160 מ"ג קפאין, המערכת החיסונית שלו נחלשה. "נהגתי לשתות עד ארבע משקאות אנרגיה ביום שגרמו לי לסבול מרעידות ודפיקות לב, שהפריעו ליכולת שלי להתרכז במשימות יום יומיות ובלימודים באוניברסיטה", העיד על עצמו הצעיר במאמר. 

בנוסף לכך, הוא סיפר כי הוא סבל גם מכאבי ראש קשים ומיגרנות שהיו מופיעות לעיתים קרובות בתקופות בהן הוא לא היה צורך משקאות אנרגיה באותה התדירות. "כל הטיפול הייתה חוויה טראומטית מאוד עבורי ואני באמת מקווה שהסיפור שלי יעלה את המודעות בנוגע לצריכת משקאות אנרגיה וההשפעה שלהם על הגוף, במיוחד אצל צעירים", הוא אמר.