טרנד חדש בעולם, הכולל התעללות חמורה בבעלי חיים, גורם ליותר ויותר אנשים להזמין "קופסא עיוורת", בתוכה הם אמורים לקבל בעל חיים בהפתעה. קופסאות המתנה ההזויות משווקות כהזמנת "חיות מסתורין", אלא שכאשר הקופסא ובעל החיים בתוכה מגיעים אל קהל היעד, בדרך כלל החיה כבר מגיעה מתה מחוסר חמצן. 

תחילה, הרעיון נהגה על ידי חברת הצעצועים Pop Mart, שסיפקה צעצועים בהפתעה, אך עם הזמן הרעיון קיבל טוויסט חולני כך שהצעצוע הוחלף בבעל חיים. זה יכול להיות כלבים, חתולים, צבים ואפילו עכבישים, שמתים בדרכם ללקוח כאשר הם נדחסים בתוך חבילה ומחכים שישלחו אותם ברחבי העולם. 

פעילים האחראים על רווחת בעלי החיים בסין גילו ביום שני על ההתעללות המחרידה והחליטו להתערב. הצוות התחפש לשליחים רגילים והגיעו אל המחסן הלוגיסטי של החברה כדי לאסוף את בעלי החיים המסכנים. כשהגיעו למקום, הפעילים ניסו לחלץ את בעלי החיים, השקו אותם במים ואף נתנו להם זריקות שיעזרו להם להתאושש, אך בצער רב לא כולם שרדו וארבעה בעלי חיים מתו. 

כמו כן, דווח כי שליחת בעלי חיים הינה עבירה על החוק בסין, על אף שהיא עדיין מתקיימת. "אנשים קונים את הקופסאות וברגע שהם מגלים שהם לא אוהבים את מה שיש בתוכה הם מחזירים את החיות או פשוט נוטשים אותם, וזה במידה שהם שרדו את הדרך", אמר ג'ו, חבר בצוות פעילי בעלי החיים. בהתייחסות של המשטרה בסין לנושא נאמר כי אין בכוחם לטפל בפרשה, אך כן דווח כי אחד מחברי ההנהלה של החברה הושעה מתפקידו.