משתמשת הטיקטוק, טיאה לוברידג', חשפה בעמוד שלה על הדרך הקיצונית בה החליטה לפעול כדי לפגוע בבן זוגה הבוגדני והמאהבת שלו. בסרטון הטיקטוק, שנצפה כ-5.9 מיליון פעמים, לוברידג' סיפרה כי היא גילתה שבן הזוג שלה בגד בה זמן קצר לאחר שילדה את בנם המשותף. כדי לנקום, האם הצעירה החליטה להשתמש בפרט על חייו של בן הזוג כדי לגרום למאהבת שלו לחשוב שהוא מת. צפו בסיפור הנקמה הקיצונית של טיאה:

הנקמה הקיצונית של אם צעירה שגילתה שבן זוגה בגד בה (צילום: THEALOVERIDGE TIKTOK)

"אבא של התינוק שלי הוא חתיכת חרא. אחרי שילדתי גיליתי שהוא בגד בי כל הזמן הזה עם האקסית שלו", פתחה לוברידג' את הסרטון. לדבריה, זמן קצר לאחר הגילוי בן הזוג שלה נכנס לכלא, מסיבה שאינה ידועה לצופים, מה שגרם לאם הנבגדת להמציא תוכנית נקמה רצינית. "המאהבת שלחה לו הודעות, ניסתה להבין איפה הוא ושאלה מדוע הוא לא יוצר איתה קשר – אז כתבתי לה שהוא מת", סיפרה לוברידג'. 

אם חשבתם שזה הכל, תחשבו שוב. לאחר שהאם שבורת הלב שיקרה למאהבת, היא גם גרמה לאחות של בן זוגה להצטרף אל השקר ויחד הן ערכו עבורו הלוויה פיקטיבית. לדבריה של לוברידג', עברו כבר שלוש שנים מאז הסיפור, אך עד זמן כתיבת שורות אלו המאהבת עדיין בטוחה שאותו הבחור מת. לוברידג' המשיכה בדבריה וסיפר כי בכל שנה המאהבת מפרסמת מחוות קטנות בעמוד הפייסבוק שלה וכותבת כי היא מצטערת שלא הייתה יכולה להיות לצידו כדי להציל אותו ממוות. 

הנקמה החולנית של בת הזוג הנבגדת הפכה במהירות לוויראלי וצברה גם מאות אלפי תגובות של גולשים שהופתעו מהסיפור הלא שגרתי. "זה רע. אני ממש אוהבת את זה", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחרת הוסיפה: "זה גאוני!". לעומתן, היו גם מי שחשבו שמדובר בדרך קצת מוגזמת, כפי שכתב אחד הגולשים: "דמיינו שהיא המשיכה הלאה אחרי כל הקושי, נישאה לאדם אחר ואז גילתה שהגבר שהיא אהבה היה חי ובכלא כל השנים. טלנובלה מדי".